پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات سرمربی فولاد گفت: فرکی را به باشگاه پرسپولیس دعوت و با سند ثابت می‌کنم برخی باشگاه‌ها بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.

محمد رویانیان درباره اظهارات حسین فرکی گفت: من برای ایشان احترام خاص و ویژه‌ای قائلم و فراتر از فوتبال به این مربی احترام می‌گذارم. شخصیت فرکی برای من قابل احترام است و همه فوتبالی‌ها او را دوست دارند.

وی ادامه داد: از انتقادهای فرکی ناراحت نمی‌شوم اما احساس می‌کنم ایشان تحت تاثیر جو و فرافکنی‌هایی که شده درباره من صحبت و از عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرده و گفته من راه فوتبال را کج کردم. فرکی بازیکن پرسپولیس و پیشکسوت این باشگاه است و من او را به باشگاه دعوت می‌کنم تا در جریان امور قرار بگیرد.

رویانیان خاطرنشان کرد: تمام قراردادها را بدون کم‌وکاست به این مربی نشان می‌دهم و ثابت می‌کنم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفت. پس از این موضوع فرکی هر چه گفت قبول می‌کنم اما ابتدا لازم است ایشان تمام قراردادهایمان را ببیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابایی از گفتن حقیقت ندارم و مثل برخی افراد نیستم که گفتند سقف قرارداد را رعایت می‌کنند اما پول‌های کلان دادند و دروغ گفتند. سال گذشته گفتم سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنم و این کار را نکردم ولی نگفتم با بازیکنان با چه مبالغی قرارداد بستم. دروغ نگفتم اما راستش را هم نگفتم. این در حالی است که برخی مدیران گفتند بالای سقف پول نمی‌دهند اما 1.5 میلیارد تومان به چند بازیکن پرداخت کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: به زودی ارقامی را اعلام خواهم کرد که همه تعجب می‌کنند و به آنها ثابت خواهد شد که پرسپولیس از 2،3 باشگاه دیگر کمتر هزینه کرده است. این موارد را با ارقام و سند ثابت می‌کنم تا مشخص شود چه کسانی فرافکنی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: فرکی درباره بازیکنی صحبت کرده که پول زیادی گرفته اما کارایی لازم را نداشته است. نمی‌دانم منظور او مهاجم تیم ما است یا نه اما درباره این حرف و اینکه برخی می‌گویند به یک بازیکن 2 میلیارد داده‌ام باید بگویم رقم گران قیمت‌ترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس یک میلیارد و صد میلیون تومان گرفته است. این موضوع را هم با سند ثابت می‌کنم. قیمت 4 مهاجم امسال تیم من در فصل نقل و انتقالات با یکی از بازیکنان تیم‌های دیگر برابری می‌کند.

رویانیان خطاب به سرمربی فولاد گفت: آقای فرکی! من راه این فوتبال را کج نکردم. راه این فوتبال کج بود و یا دیگران آن را کج کردند اما اسم من بد در رفته است. من مهم نیستم اما چون پای باشگاه پرسپولیس در میان است به زودی مفصل و با رقم و سند ثابت می‌کنم که پرسپولیس بیشتر هزینه کرده یا باشگاه‌های دیگر.

وی گفت: شاید تعجب کنید که وقتی می‌گویم گرانترین بازیکن پرسپولیس کمی بیشتر از نصف 2 میلیارد گرفته اما باشگاه‌های دیگر بودند که برای چند بازیکن‌شان 1.5 میلیارد تومان پرداخت کردند. تردیدی در این مسائل ندارم و همه موارد را به زودی خواهم گفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش در مورد پرونده وینگادا خاطرنشان کرد: با وجود شرایط کنونی کار را در پرسپولیس زمین نگذاشته‌ام و پیگیر بودم. موضوع وینگادا در زمان مدیریت من اتفاق نیفتاده اما پیگیری کردم تا 350 هزار دلار را به این مربی پرداخت کنم.

وی ادامه داد: 240 هزار دلار را هفته گذشته پرداخت کردیم و 110 هزار دلار نیز از طریق دوستان تاجر پرسپولیسی تهیه کردم تا پرونده این مربی بسته شود. من نمی‌توانستم نسبت به این ماجرا بی‌تفاوت باشم چرا که باشگاه پرسپولیس با خطر مواجه بود.

رویانیان گفت: در این 2 ماه با وجود اینکه تکلیف مشخص نبود اما کار را رها نکردم و همچنان نیز برای شادی هواداران پرسپولیس کارم را ادامه می‌دهم و تا روزی که بخواهند خدمت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)