پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: جواد نکونام خودش هم می‌داند که مبلغ پیشنهادی ما بالاتر از استقلال نبود.

محمد رویانیان پس از جلسه کمیته فنی در ابتدا از خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: اگر من به هیچ دردی نمی‌خورم به درد رسانه‌ها می‌خورم.

وی درباره ابراهیم زاده و مایلی کهن به عنوان گزینه های نهایی سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: آرا بین این دو نفر مساوی است. مایلی کهن حسن‌های زیادی دارد، پرسپولیسی است و مدیریتی خوبی دارد. ابراهیم‌زاده هم محاسن و اشکالات کوچکی دارد. اجازه دادند بین این گزینه فردا سرمربی معرفی می‌شود.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وزارت ورزش روی مایلی‌کهن تاکید دارد و شما تحت فشار بودید، عنوان کرد: من مایلی‌کهن را گفته بودم و این موضوع را مطرح کرده بودم که شاید وزارت ورزش در پیشکسوتان وی را توصیه کرده بود و تاکیدی مطرح نبود، به هیچ عنوان تحت فشار نبودم .مایلی‌کهن دوست داشتی و بزرگ است،ابراهیم زاده هم همینطور، درخشان هم به همین صورت است. انتخاب بین آنها سخت است و ما فعلا به دو گزینه رسیدگی می‌کنیم.

 وی ادامه داد: هیچ کس به من نگفته که چه کسی را انتخاب کن . مایلی کهن را ممکن است وزارتخانه یا بعضی از پیشکسوتان توصیه کرده باشند، اما انصافا به من تکلیف نکرده‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:مایلی کهن فردی دوست داشتنی است. ابراهیم‌زاده مربی بزرگی است و درخشان هم مدیری توانمند است. انصافا انتخاب میان آنها سخت است. در حال حاضر به دو گزینه رسیده‌ایم و می‌دانیم که هواداران دوست دارند هر چه سریع‌تر سرمربی پرسپولیس مشخص شود. ما هم تلاش می‌کنیم تا فردا سرمربی را انتخاب کنیم. آقای ابراهیم‌زاده در حال حاضر در کربلا است و امروز بعد از ظهر به تهران می‌رسد.

رویانیان درباره برنامه هایش برای مذاکره با کاندیداهای سرمربیگری پرسپولیس افزود: یکی از گزینه‌ها را امشب و دیگری را فردا می‌بینیم و بعد از آن نتیجه‌ را اعلام می‌کنم. به هر حال ما هم در پرسپولیس شرایطی داریم و قطعا با این دو عزیز درباره‌ی این شرایط صحبت می‌کنیم. یک باره دیدید که یک گزینه جدید آمد. دوستان اعتقاد دارند که سرمربی جدید در صورت غیر پرسپولیسی بودن باید دستیاران پرسپولیسی داشته باشد، اما من نظرم این نیست. با این حال به نظر آنها احترام می‌گذارم و به نظرم مربی مختار است تا هر کسی را که بخواهد در کنارش قرار دهد.
 

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاران که به شوخی از وی خواستند دیگر گزینه‌های سرمربیگری را اضافه نکند، تصریح کرد: شما دستور دهید همین کار را انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم فردا آن را تمام کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود باید دستیار سرمربی حتما پرسپولیسی باشد خاطر نشان کرد: هئیت مدیره گفت اما من چنین اعتقادی ندارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید، آیا نظر آخر را شما می‌دهید، گفت: در خانه هم حرف آخر را من نمی‌زنم و حرف خانمم را قبول می‌کنم.

مدیر عامل سرخپوشان در ادامه به بازگشت ابراهیم زاده در عصر امروز اشاره کرد و گفت: وی امروز بعدازظهر به تهران می‌رسد و شما خبرنگاران اجازه نمی‌دهید یک هفته به طور مداوم از ما می‌پرسید سرمربی چه کسی است، سوال من این است استقلال چه شد؟ اما احتمال دارد امشب یکی از گزینه‌ها را و فردا گزینه دیگری را ببینم. واقعیت این است که ما شرایط داریم،برنامه می‌گیریم و بعد تصمیممان را اعلام می‌کنیم. به شما قول می‌دهم گزینه سوم را بدون خونریزی اعلام کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که خبرنگاری پرسید مالکی تاکید داشت مربی باید پرسپولیسی باشد عنوان کرد: ما باید از آنها بپرسیم که کنارشان چه کسانی هستند، اگر سرمربی پرسپولیسی باشد که مربی هم از بین پرسپولیسی‌ها انتخاب می‌کند، اگر سرمربی پرسپولیسی نباشد نظر من این نیست که حتما مربی پرسپولیسی باشد بلکه اجماع چنین تصمیمی دارد.

 

جواد نکونام در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که پرسپولیسی‌ها در مورد مبلغ قرارداد او دروغ می‌گویند و قرمزپوشان حاضر بودند 500 میلیون بیشتر از استقلالی ها به او بدهند که در این‌باره رویانیان به خبرنگار فارس گفت: اولاً ارزش نکونام مبلغ بسیار بالایی است و من حاضرم او را به خدمت بگیرم اما این موضوع که گفته من حاضر بودم 500 میلیون بیشتر از استقلالی ها به او بدهم درست نیست و خودش هم این را می‌داند، مبلغ قرارداد من و استقلال مشخص بود اما همه چیز تمام شده و نکونام نوش جان استقلالی‌ها.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)