پرسپولیس نیوز : رییس جمهور در پیامی، قهرمانی تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام بین قاره ای این رشته را به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی تبریک گفت.

حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران در پیامی قهرمانی تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی را به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی تبریک گفت.

متن پیام روحانی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام بین قاره ای مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه ایرانیان بویژه جامعه ورزش دوستان و ورزشکاران شد.

این موفقیت ارزشمند و پرافتخار را به ملت شریف ایران، جامعه ورزشی و بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک می‌گویم.

اطمینان دارم این پیروزی مقدمه‌ای برای حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های ورزشی خواهد بود.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

 

رییس مجلس شورای اسلامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در رقابت‌های سومین دوره جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان تبریک گفت.

علی لاریجانی کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در رقابت‌های سومین دوره جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
موفقیت درخشان کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های سومین دوره جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان موجب مسرت و شادی گردید.

این رقابت‌ها عرصه تبلور و تجلی غرور، غیرت و همت جوانان دلاور و خستگی‌ناپذیرمان بود که توانستند با شایستگی به افتخار دست یابند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به ورزشکاران، مربیان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی و ملت شریف ایران، برای تمامی جوانان عزیز کشورمان در همه صحنه‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

 

 

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های جام بین قاره ای را یکی از مهم ترین اتفاقات ورزش و فوتبال کشور خواند و این قهرمانی را به فدراسیون فوتبال ، اعضای تیم ملی و مردم فوتبال دوست تبریک گفت.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های جام بین قاره ای گفت: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در میان قهرمانان قاره های مختلف جهان اتفاقی مهم است که دل مردم ایران را شاد کرده و موجب شده نام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در مجامع بین المللی مطرح شود. این اتفاق نشان می دهد که ورزشکاران کشورمان از پنانسیل بالایی برخوردارند و به محض سازماندهی خوب و توجه ویژه می توانند همه را غافل گیر کرده و اتفاقاتی را رقم بزنند که کمتر کسی می تواند آن را پیش بینی کند.

برتری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تیم های عنوان دار و صاحب نامی چون برزیل ، ایتالیا و روسیه نتایجی خیره کننده و قابل تحسین است که بر حسب وظیفه از طرف باشگاه پرسپولیس و به نیابت از 30 میلیون هوادار ایرانی آن را به کلیه اعضای تیم و فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. آقای کفاشیان در یک سال اخیر با صعود تیم ملی به جام جهانی و درخشش ملی پوشان نوجوان و جوان و حالا هم فوتبال ساحلی موفق عمل کرده و درخشش ملی پوشان ساحلی را به ایشان ، مجموعه کادر مدیریت فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی کشورمان تبریک می گوییم. امیدواریم توجه به فوتبال ساحلی مضاعف شود تا شاهد افتخارآفرینی های دوباره این عزیزان باشیم.

همچنین برتری ملی پوشان والیبال در جام قهرمانان قاره ها و به ویژه برتری مقابل آمریکا را نیز به فدراسیون والیبال ، اعضای تیم ملی و خانواده بزرگ والیبال کشور تبریک می گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)