پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:اگر زمان به عقب برگردد علاقه‌ای به حضور در فوتبال نخواهم داشت.

محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره زندانی شدن محمد مایلی‌کهن و رضایت علی دایی برای آزادی او اظهار داشت: من هم برای آزادی مایلی‌کهن تلاش‌هایی انجام دادم اما در کل این اتفاق خوب نبود. واقعا نمی‌شود در این خصوص چیزی گفت چون هر دو از افتخارات فوتبال ایران هستند. خوشحالم که این مشکل حل شد.

وی ضمن تاکید بر این مساله که دوست ندارد در خصوص حواشی پرسپولیس و کلا مسائل این باشگاه صحبتی بکند، در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برگردد دوباره به فوتبال می‌آید یا خیر، خاطرنشان کرد: مسلما دیگر به فوتبال نمی‌آیم البته من پرسپولیس را دوست دارم اما آنقدر مشکل در فوتبال وجود دارد و فساد هست که باعث شود دوست نداشته باشم به فوتبال برگردم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آنهایی که نگذاشتند کارم را در پرسپولیس انجام بدهم و طرح‌هایم را نیمه‌تمام گذاشتم به خدا واگذار می‌کنم. آقایان به بهانه برخورد و حذف یک نفر طرح‌هایم را لگدمال کردند و حتی کار به جایی کشید که اعداد و رقم غیرواقعی را در قبال من منتشر کردند.  واقعا دوستان نزدیک و دور به من لطف کردند و کاری کردند که از فوتبال بروم.

   محمد رویانیان در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: درباره زمان مدیریتم در پرسپولیس باید بگویم که همه چیز را به خدا واگذار کردم و خدای بزرگ خودش همه را اصلاح می‌کند و واقعیت‌ها را نشان خواهد داد چرا که او بهترین پناهگاه است و نشان می‌دهد که چه اطلاعاتی غیر واقع است اما من به عنوان سرباز نظام سکوت می‌کنم اما وضعیت فعلی پرسپولیس را همه می‌بینند و شما خبرنگاران تیزهوش و مسلط به همه چیز هستید و من چیزی در این باره نمی‌توانم بگویم.

وی درباره اینکه او ستاره‌های زیادی به پرسپولیس آورد اما یکی یکی از این تیم جدا شدند، ادامه داد: آوردن ستاره‌ها کار سختی است ولی حفظ آنها سخت‌تر است و این مسائل به مدیریت و صبر و حوصله آنها بر می‌گردد اما اتفاقاتی افتاد که خیلی راحت ستاره‌ها از پرسپولیس جدا شدند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا بازی‌های این تیم را در فصل جاری دیده یا نه، اظهارداشت: بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم و شاهد هستم که جای ستاره‌هایی مثل سید جلال حسینی در تیم خالیست چرا که او خیلی خوب تیم را نگه می‌داشت اما از همان ابتدا هم دوست داشتم کریم انصاری‌فر در پرسپولیس جا بیفتد. همچنین خلعتبری و مسلمان هم بازیکنانی هستند که جایشان در تیم خالی است و برای آوردن بازیکنی مثل مسلمان 2 سال تلاش کردم و او را با اعتقاد به تیم آوردم البته جای ایمون زاید هم در پرسپولیس خالیست.

وی درباره رفتاری که بازیکنان پرسپولیس پس از تعویض از خودشان بروز می دهند و بعضاً قهر کرده‌اند، گفت: این قهرها را که می‌بینم متوجه شدم که حساسیت‌ها زیاد شده و نباید اینطور باشد چرا که مربی معلم هم هست و خوب نیست که یک فرد با بزرگتر خود چنین رفتارهایی داشته باشد.

رویانیان درباره دربی 79 که در پیش است و اینکه آخرین برد پرسپولیس در دربی در زمان مدیرعاملی وی رقم خورده خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای پیروزی در این دربی مستعد است منتهی انسجام و اراده قوی می‌خواهد تا به پیروزی برسند.

وی درباره اتفاقی که دیروز میان دایی و مایلی کهن رخ داده خاطرنشان کرد: من این موضوع را از طریق وکیل علی دایی پیگیری کردم و آرزو داشتم که دایی رضایت دهد که این اتفاق امروز افتاد اما مسئله‌ای رخ داده که راجع به آن اصلاً نمی‌توانیم صحبت کنیم اما به هر حال مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال است و زحمات زیادی برای آن کشیده و امیدوارم که هرچه زودتر از زندان بیرون بیاید.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که در خصوص مسائل مالی پرسپولیس در سال‌های گذشته مطرح شده افزود: دقیقاً راجع به همین مسائل سکوت می‌کنم اما درباره اعداد و ارقام ظلم صورت گرفته اما راهی نیست بجز پناه بردن به خدا، من در اوج این مسائل هم از خودم دفاع نکردم اما همه چیز برای مردم روشن می‌شود.

رویانیان درباره حق پخش تلویزیونی و اینکه آیا در این میان فوتبال ضرر کرده یا تلویزیون گفت: به نظر من هر دو طرف ضرر کردند چرا که فوتبال به حقش نرسید و صدا و سیما هم ضرر کرد اما در این میان جوانان و فوتبال دوستان هم ناراحت شدند اما به نظرم باید این مسائل را درست مدیریت کرد هرچند که اقدام عملی صورت نگرفته است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره برخورد هواداران این تیم با او خاطرنشان کرد: شعور، بزرگواری و کرامت هواداران پرسپولیس برای من ثابت شده است و آنها هرجا من را می‌بینند درباره روزهای خوب پرسپولیس صحبت می‌کنند حتی من در تاسوعا و عاشورا کربلا بودم و حتی آنجا هم هواداران هم مرا تنها نگذاشتند چرا که مردم قدرشناسی داریم و تنها می‌توانم بگویم که آنها انسان‌های بزرگی هستند.

رویانیان درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهارداشت: پرسپولیس نیاز به باور روحی دارد و به نظرم از نظر بازیکن این تیم باید در حدی باشد که بتواند در آسیا قهرمان شود، زمانی که من در پرسپولیس بودم ساختاری ایجاد شده بود تا بتوانیم در آسیا قهرمان شویم اما این اتفاق نیفتاد هرچند که امیدوارم در آسیا پرسپولیس بتواند موفق شود.

رویانیان در پایان درباره اینکه آیا هنوز با فتح‌الله زاده در ارتباط هست، گفت: در کربلا برای فتح‌الله زاده دعای اجباری کردم! هواداران استقلال برای من کری می‌خواندن و من هم به اجبار می‌گفتم که خدا او را به راه راست هدایت کند! البته به نظرم فتح‌الله زاده نمک فوتبال بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)