پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صداوسیما از برنامه ۹۰ تا ۲۳۰‌اش ما را می‌زند و فقط زورش به ما می‌رسد.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم تقدیر از ملی‌پوشان والیبال در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی والیبال موجب بالا رفتن غرور ملی شدند و ما وظیفه داریم که از آنها به خوبی تقدیر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارید در لیگ برتر والیبال تیمداری کنید، تصریح کرد: خیلی خوب است؛ ما حالا فهمیدیم که از والیبال هم می‌توان لذت برد و به نظر من این خیلی مهم است. می‌توان لحظه به لحظه والیبال را دید و از آن لذت برد. ما هم دوست داریم که تیم والیبال داشته باشیم و در این خصوص باید برای با داورزنی صحبت کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد حاشیه‌های اخیر این باشگاه و صحبت‌های اخیرش درخصوص فردوسی‌پور عنوان کرد: به نظر من این موضوعات در تیم حاشیه‌سازی نمی‌کند. تیم  ما کلاً بی‌خیال این موارد است یعنی مربی، کادر و بازیکنان ما انگار در یک عالم دیگر دنبال کارهای خودشان هستند. واقعاً حاشیه‌ای وجود ندارد و هرچه هست مربوط به خودم است، چون من یک مدیرم و در فوتبال به باورهایی رسیده‌ام که وقتی می‌خواهم در فوتبال بمانم و رندگی کنم حرف‌هایم را مطرح می‌کنم.

وی افزود: فردوسی‌پور یکی از بهترین مجریان مملکت است و بسیار انسان خوبی است، اما من به خودش، برنامه‌اش و نوع نگاه صدا‌وسیما به ورزش نقد دارم. صداوسیما دانشگاه است و واقعا انسان‌سازی کرده است؛ برای مثال در شب‌های قدر شاهد بودم که خیلی‌ها تحت تاثیر برنامه‌های شبکه‌های مختلف بودند و حتی خودم هم با برنامه‌های صداوسیما حال می‌کردم.

رویانیان گفت: تمام کارها خوب است، اما از بخش فوتبالی صداوسیما گله داریم. من ضرغامی و سایر مسئولان را دوست داریم، اما نقد هم داریم؛ نقد را هم باید مطرح کرد. به نظر من در فوتبال سرمایه‌گذاری کافی صورت نمی‌گیرد و ما متضرر می‌‌شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص مطرح شدن نام مسعود سلطانی‌فر برای حضور در وزارت ورزش و امور جوانان تصریح کرد: دروغ نمی‌توانم بگویم، اما این روزها همه از وزیر جدید تعریف می‌کنند تا بمانند. همه می‌گویند سلطانی‌فر روی آسمان هفتم راه می‌رفت؛ من خودم از نزدیک با وی کار نکرده‌ام، اما تعریفش را خیلی شنیده‌ام. یک تماس هم با هم داشتیم و در مجموع تعریف‌های زیادی از وی شنیده‌ام.

وی افزود: تنها یک بار با وی صحبت کرده‌ام و در آن مدت هم درمورد خصوصی‌سازی حرف زدیم. وی به من گفت که برنامه‌ام 100درصد خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. امیدوارم اگر واقعاً اینگونه است نماینده‌های مجلس به وی رای بدهند تا هر روز من و فتح‌الله زاده دست به چک به سازمان‌های مختلف نرویم. بی‌پولی موجب شده تا من و فتح‌الله زاده همدیگر را تخریب کنیم، چراکه بی‌پولی هزار تا بدبختی دارد.

رویانیان در خصوص صدور کارت هواداری و تولید نوشابه انرژی‌زا توسط باشگاه استقلال، پس از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من لحظه به لحظه تحت تعقیب قتح‌الله زاده هستم! وی یک لحظه دست از تعقیب من برنمی‌دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بلیت فروشی مسابقات و سهم باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: از پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین برای مثال نقش پرسپولیس 30درصد در کل فوتبال است. همین مقدار هم به استقلال مربوط می‌شود و سایر تیم‌ها هم 40 درصد نقش دارند. نقش تیم ما زیاد است، اما ما کلاً یک میلیارد حق پخش و تبلیغات دور زمین در یک سال گرفته‌ایم و یک میلیارد هم به بلیت فروشی مربوط می‌شود؛ این درحالی است که ما نمی‌دانیم چه مقدار بلیت فروخته شده است.

وی گفت: در حال راه اندای یک سامانه الکترونیکی هستند و 535 میلیون از پول بلیت سال گذشته ما را برای خرید آن سامانه داده‌اند؛ چرا پول ما را داده‌ایم؟ استادیوم آزادی برای ما است. ماه مبارک رمضان است و باید از این فرصت استفاده کنم و این موضوع را اعلام کنم که "بسم‌الله الرحمن‌الرحیم؛ استادیوم آزادی برای استقلال و پرسپولیس است" هرکس می‌گوید اینگونه نیست، ثابت کند.

رویانیان افزود: سایپا ورزشگاه دارد، راه‌آهن و نفت و هم دارند؛ تنها استقلال و پرسپولیس در تهران هیچ چیزی ندارند. دولت وظیفه دارد که استادیوم آزادی را به استقلال و پرسپولیس بدهد. هر وقت تیم ملی هم بازی داشت بیاید و زمین را از ما بگیرد. چرا حالا همه چیز برعکس است؟ باید یک شرکت مشترک بین استقلال و پرسپولیس تاسیس شود و استادیوم آزادی به این شرکت واگذار شود. ما برای هر بازی 35 میلیون تومان پرداخت می‌کنیم بعد از طرفی پول بلیت هم به ما نمی‌دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: صداوسیما هم که فقط زورش به ما می‌رسد، 90 ما را می‌زند؛ 100 ما را می‌زند؛ 200 ما را می‌زند؛ 230 ما را می‌زند! در نهایت هم تنها یک میلیارد به ما می‌دهند. این در حالی است که باید به ما کلی پول بدهید. صدا و سیما به سازمان لیگ هم مبلغی نمی‌دهد که بخواهد حق‌ تیم‌ها را منصفانه تقسیم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)