پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان می گوید از او اسم های سخت نپرسند چون مدیر پرسپولیس از میان بازیکنان خارجی تنها 3 نفر را می شناسد که یکی از آنها هم برای قیمت نجومی اش است که جذابش کرده است.

محمد رویانیان  از بازی پیش روی تیمش با میلان می گوید و تشریح می کند که چه برنامه هایی برای این بازی دارند ؛« در سفر آقای منتقمی به ایتالیا ما تقریبا برای همه چیز به توافق رسیدیم و حتی آقای گالیانی قرارداد ما را امضاء کرده است و از حالا ما هستیم که باید در این مسیر قدمی برداریم. اسپانسر ما برای بازی باید تا هفته اینده بخش اول مبلغ قرارداد را واریز کند تا این توافق نامه نهایی شود. بعد از آن هم که انشاالله سفر انجام می شود .»

او ادامه می دهد:« طبق وعده اسپانسر مشکلی برای انتقال پول نداریم. این سفر برای ما خیلی ارزان تر از آوردن تیم های اصلی این باشگاه ها بود. این پول هم غیر از هزینه های سفر این ستاره ها صرف برنامه های خیریه باشگاه میلان می شود. البته ما هم می توانیم از این بازی درآمدزایی داشته باشیم. درآمدهایی که غیر از تامین هزینه های بازی برای اسپانسر بتواند بخشی از مشکلات تیم را حل کند و در امور خیریه هم هزینه شود. به هر حال ما برای برنامه های این بازی دیداری با پیشکسوتان تیم چون علی پروین داریم و ریز برنامه های مان را نهایی می کنیم تا در اختیار شما رسانه ها قرار دهیم. این بازی می تواند ثمرات بسیاری برای باشگاه ما داشته باشد.»

او درباره اینکه ستاره هایی که از میلان به تهران می آیند متعلق به کدام دهه این تیم هستند؟ می گوید:« فکر می کنم بیشتر آنها متعلق به تیم دهه 90 میلان هستند . یک لیست 35 نفره را این باشگاه در اختیار همکاران من قرار داد و ما تعدادی از این اسامی را خواستیم که حتما به تهران بیایند. امیدواریم که این اتفاق هم بیفتد چون حضور این ستاره ها است که بازی دو تیم را گرم می کند. من برای دعوت از میلان با مهدی مهدوی کیا مشورت کردم. او خودش خواست که به سراغ تیم اصلی هامبورگ که هزینه های فراوانی هم داشت نرویم چون تیم فعلی هامبورگ آن قدرت تیم قدیم شان را ندارد. یا همین میلان هم شرایطی مشابه دارد. دعوت از این تیم ها هزینه های بیشتری داشت اما خیلی هم خاطره برانگیز نبود. آقا مهدی نظرش بر این بود که تیمی خاطره انگیز از ستاره های قدیمی بیایند و ما به سراغ میلان رفتیم. خوشبختانه آنها هم قبول کردند و اگر اتفاقی نیفتد این تیم به ایران می آید و ستاره های سرشناسی از فوتبال دنیا را در این تیم خواهید دید. »

اما آیا در این تیم 90 میلان می توانیم شاهد حضور یکی از اعضای مثلث طلایی دهه 90 میلان باشیم؟ او در این باره می گوید:« باز از من سئوال های سخت پرسیدید؟ من از کل بازیکنان خارجی فوتبال دنیا 3 نفر را می شناسم. مسی و رونالدو چون مدام اسم شان مطرح می شود و این پسری که اخیرا خریدند که خیلی هم گرانقیت است. آها ، گرت بیل را می گویم! آن هم چون پولی که برایش پرداخت شده بیشتر از کل بودجه سالانه ورزش کشورماست برایم جذابیت داشت و اسمش را یاد گرفتم(سردار این ها را می گوید می زند زیر خنده تا از زیر پاسخ دادن به سئوال احتمال حضور گولیت ، رایکارد و فان باستن در تهران طفره برود) »

تکرار این سئوال اما باعث می شود تا او بگوید:« راستش خیلی از اسامی جذاب که می گویید این روزها مربی تیم های مختلف هستند و آمدن شان به تهران امکان پذیر نیست اما ستاره هایی که می آیند هم خیلی معروف هستند. بچه های ما آنها را از میان اسامی پیشنهادی میلانی ها به دقت انتخاب کردند . خواستند چهره هایی باشند که برای مردم خاطره انگیز باشند.»

ستاره هایی مانند باره سی ، آلبرتینی ، ماسارو و البته مالدینی؛« ما ان وقت ها به مالدینی می گفتیم پائولو ، الان شما به چه اسمی صدایش می کنید؟ نگران نباشید من تیم خوبی را به ایران می آورم. سر شناخت بازیکن ها هم شکسته نفسی کردم ، شما خیلی جدی نگیرید!»

او سپس درباره جمله جالبش درباره دفاع از وزیر ورزش پیشنهادی هم می گوید:« این فقط حرف من نیست. حرف همه اهالی ورزش است. بابا این مدیران فدراسیون ها و باشگاه ها هر بار از یک نفر دفاع کردند و اطلاعیه دادند ، من دیدم دارم جا می مانم گفتم ما هم یک بیانیه بدهیم. امیدوارم این بار مجلسی ها به این شرایط پایان بدهند و دکتر گودرزی انتخاب شوند تا همه ما از این بلاتکلیفی خارج شویم. انشاالله ایشان رای می گیرند تا ما دوباره مجبور به صدور بیانیه نشویم!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)