پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:من از مهدوی کیا عذرخواهی می کنم.

محمد رویانیان در گفت و گو با برنامه 90 درباره اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:ابتدا از هواداران با شعور و با فرهنگ پرسپولیس که 30 میلیون ایرانی هستند عذرخواهی می کنم که کامشان تلخ شد.
وی با اشاره به نظرسنجی برنامه دوشنبه شب 90 درباره علل ناکامی پرسپولیس در فصل جاری عنوان کرد:متاسفانه با توجه به این نظر سنجی در فینال که باختیم کل فصل زیر سوال رفت.این سوال می توانست این باشد که علت عدم موفقیت در فینال جام حذفی چه بود.تیم تا فینال مقتدرانه آمد.
مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد:در 11 فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی،22 جام اهدا شد.پرسپولیس 4 جام بیشتر نگرفته است.دو تا حذفی و دو تا لیگ برتر.پس این مشکل ریشه ای است.یا مدیرعامل ها تند تند عوض شدند و یا مثل من از بد حادثه مربی ها عوض شدند.
استیلی با آن اتفاقات و فشاری که روی او بود ناچار به استعفا شد و دنیزلی در دقیقه 90 به دلیل مشکل خانوادگی و فشاری که روی او بود استعفا داد.ژوزه هم که رنگینگش در جهان مشخص است…به هر حال ما در هر سه سال یک جام گرفتیم.
وی درباره اظهارات متناقض در هیات مدیره پرسپولیس گفت:کل هیات مدیره ما پدر و پسر دو،سه نفر بیشتر نیستیم.فدا حسین مالکی،نژاد فلاح که حکمش نیست.پروین هم که رفت نشان طلا بگیرد.نژادفلاح از این تناقض گویی ها زیاد دارد.من خودم تصمیم می گیرم درباره تیم و مسائل اجرایی.هیات مدیره تا الان خیلی هماهنگ بوده است.فداحسین مالکی که یک شخصیت دوست داشتنی دارد با من صد در صد هماهنگ است.پروین هم که در کنار ما هست.
مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد:تا به امروز هیات مدیره به من احترام گذاشته است.پرسپولیس کاملا آماده شده است برای یک جام که در فصل آتی قهرمانی لیگ را بگیرد.
وی درباره وضعیت یحیی گل محمدی عنوان کرد:من فردا با گل محمدی در تمرین تیم قرار دارم.شما نشان دادید که استقلال با یک پنالتی اشتباه قهرمان شد.اگر ما در پنالتی قهرمان می شدیم گل محمدی بهترین مربی ایران می شد.
مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه سرانجام تکلیف گل محمدی چه می شود گفت:باید با خودش صحبت کنم.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر گل محمدی بخواهد بماند چه می کند اظهار داشت:اگر بخواهد بماند پشتیبانش هستم.
رویانیان درباره خداحافظی مظلومانه مهدوی کیا با فوتبال پس از پایان بازی با سپاهان و اینکه نماینده ای از باشگاه با او همراهی نکرد گفت:ما کارهای هامبورگ را انجام دادیم اما می پذیرم که حتی اگر باخته بودیمهم  بازیکنان و مربیان باید با او همراهی می کردند.این هوشیاری را باید سرپرست تیم و گل محمدی می داشتند.باخت هم جزو بازی است.باید می ایستادند و او را همراهی می کردند.من از مهدوی کیا عذرخواهی می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)