پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دیر آمدم، فتح‌الله‌زاده را ندیدم اما باز می‌گویم او دروازه‌بان بسیار خوبی است. من هم مهاجم بدی نیستم.

محمد رویانیان در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه همین که تمام پیشکسوتان فوتبال دور یکدیگر در ورزشگاه زیبای کارگران جمع شده‌اند برای ما جای خوشحالی زیادی دارد.

وی افزود: ما به این بازیکنان و هواداران همواره افتخار می‌کنیم و امیدوارم کار کوچکی را برای این هواداران انجام داده باشیم. من فقط امیدوارم در روز پنجشنبه حداقل 100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند و کار ما را تمام کنند.

رویانیان درباره حضور فتح‌الله‌زاده در تمرین امروز نیز گفت: دیر آمدم، فتح‌الله‌زاده را ندیدم اما باز می‌گویم او دروازه‌بان بسیار خوبی است. من هم مهاجم بدی نیستم. بالاخره امروز همین که آبی‌ها هم آمدند جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی افزود:‌ می‌خواهیم کار ملی انجام دهیم و همه می‌دانند که باید کمک کنند. فقط یک کار مانده که آن هم علی پروین خودش پا به توپ شود.

رویانیان در پاسخ به سؤالی که چه اتفاقی افتاد که خانم‌ها اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند، گفت: مگر کسی گفته بود قرار است خانم‌ها به ورزشگاه بیایند و یا مجوزی گرفته شده بود؟ چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ شب گذشته نیز فردوسی‌پور روی این موضوع حرف زد اما ما باید به دنبال اتفاقات مهم که قرار است در کشورمان بیافتد فکر کنیم نه به اینکه قرار است خانم‌ها به ورزشگاه بیایند. کسی نگفته بود حتما قرار است بانوان به ورزشگاه بیایند.

رویانیان در مورد فروش بلیت‌های بازی پنجشنبه گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از بلیت‌های الکترونیکی شده و ان‌شاءالله بقیه بلیت‌ها هم مثل حالت معمولی در ورزشگاه فروخته می‌شود. امیدوارم که این پیشکسوتان آنقدر دلگرم شده باشند که سالیان سال کنار یکدیگر به میدان بروند و برای پرسپولیس افتخاری دوباره کسب کنند. قرار است بهترین‌های جهان به تهران بیایند و امیدوارم که یک روز تاریخی را همه با هم به ارمغان بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)