پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس و باشگاه داماش گیلان در جلسه اتحادیه فوتبال جدل کوتاهی با یکدیگر داشتند.

محمد رویانیان در جلسه اتحادیه فوتبال در بیان نظرات خود در مورد اتحادیه مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ما اتحادیه و مجمع داریم. آنها کار خود را انجام می‌دهند و موضوعات باید در مجامع تأیید شود. نباید فدراسیون را در برنامه‌های تلویزیونی زیر سؤال ببریم، از این اتفاق به جایی نمی‌رسیم. مشکل ما این است که فوتبال ما چشم‌انداز و سیاست کلی ندارد. در قوانین بالادستی ما مشکل وجود دارد و با استانداردهای فیفا مغایرت داریم. نه قوانینمان درست است و نه تابع قوانین هستیم.

وی افزود: تفکر و اندیشه در فوتبال ما متناسب با کشورهای بین‌‌المللی نیست. در ایران جایگاه فوتبال معلوم نیست و قوانین و مقررات من‌درآوردی هستند. متأسفانه ابزار تغذیه رسانه‌ها و برنامه‌ها شده‌ایم. فردوسی‌پور در برنامه 90، 10 بار می‌گوید مدیران ما سواد ندارند و زبان نمی‌دانند، چه کسی می‌گوید ما زبان بلد نیستیم، بنده مشاور بین‌المللی دارم و کارمند دبیرخانه من 3 زبان دنیا را بلد است. اینها موضوعی را حل نمی‌کند، یک بار برای همیشه باید تمامی مسائل را موشکافی کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم.

 امیر عابدینی به صحبت‌های محمد رویانیان اعتراض کرد و درخواست وقت کرد.

رویانیان ادامه داد: تمام عزیزان فوتبال، افرادی که از رأس هستند تا رده‌های پایینی باید کل ساختار فوتبال را مورد بررسی قرار دهیم. همه باید برای اصلاح امور فوتبال یک صدا شویم تا بتوانیم از این مسیر پر فراز و نشیب با سلامت خارج شویم.

 یکی از حاضران جلسه قصد داشت سؤالی را از محمد رویانیان بپرسد که عزیزمحمدی رئیس اتحادیه فوتبال از این کار جلوگیری کرد سپس امیر عابدینی با لحن تندی خطاب به عزیز‌محمدی اعلام کرد اگر آمدیم اینجا صحبت کنیم نباید جلوی حرف زدن کسی را بگیریم. ما به خاطر حل مشکلات اینجا صحبت می‌کنیم.

عابدینی سپس خطاب به رویانیان عنوان کرد: تو دو شب پیش  چون مقابل فدراسیون کم آوردی سراغ من آمدی تا به پرسپولیس بیایم حالا دوباره در حال مخالفت با صحبت‌های من هستی!

محمد رویانیان که قصد حضور در سازمان لیگ را داشت جلسه را ترک کرد و عابدینی بیرون از جلسه اتحادیه فوتبال رفت تا با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند.

رویانیان در سؤال از عابدینی پرسید بالاخره پرسپولیس می‌آیی یا نه که عابدینی اعلام کرد تو آنقدر عصبانی هستی که جرأت نمی‌کنم به پرسپولیس بیایم.

سپس رویانیان و عابدینی صحبت‌هایی را به صورت خصوصی با یکدیگر انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)