پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: منتظر بازگشت قنبرزاده و گل‌محمدی هستیم تا با آنها به توافق نهایی برسیم. ما با نفت قطعا بازیکن مبادله می‌کنیم اما با ذوب‌آهن فعلا گفت‌وگو.

محمد رویانیان در خصوص قطعی شدن حضور ستارگان میلان در ایران اظهار داشت: فعلا در این باره حرفی نمی‌زنم تا به موقع در این باره صحبت کنم.
وی درباره حضور فرد جدید برای رای‌گرفتن به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: این بار در مورد رای به فرد جدید از سوی نمایندگان حرف نزنیم بهتر است با توجه به حضور سه نفر گذشته در مجلس ما نظرات خود را درباره افراد و خارج شدن ورزش کشور از بلاتکلیفی اعلام کردیم اما هیچ فایده‌ای نداشت. این‌دفعه حرف نزنیم بهتر است تا نه حرف پشت سر ما باشد و نه خدای ناکرده باز هم اتفاق برعکس نیفتد. من به دنبال چاپلوسی و این حرف‌ها نبودم و اگر در خصوص سه وزیر پیشنهادی گذشته حرفی زدم فقط به خاطر این بود تا ورزش کشورمان از بلاتکلیفی خارج شود. حالا برای مراسم فردا هم حرفی نمی‌زنم شاید اتفاق و فرجی شد. البته همیشه من به دیدگاه نمایندگان احترام می‌گذارم اما هر کس یک نظری دارد.

رویانیان ادامه داد: ورزش همیشه موضوع مهمی بود که انتخاب وزیر هم به موضوع مهمی تبدیل شده باور کنید امیدوارم که هرچه سریع‌تر ورزش کشورمان از بلاتکلیفی خارج شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات قرمزپوشان نیز، گفت: ما طبق نظر دایی صحبت‌های خودمان را شروع کردیم. من روز گذشته حتی با آقای قنبرزاده در دزفول هم صحبت کردم منتظر بازگشت ایشان و گل‌محمدی از تعطیلات هستیم چیزی که قطعی است قطعا با نفت بازیکن مبادله خواهیم کرد اما فعلا اسمی نمی‌بریم.تا فردا ظهر تکلیف ما با نفتی‌ها درباره مبادلات بازیکنان روشن شود.

وی افزود: با توجه به اینکه با ذوب‌آهن هم صحبت‌های خوبی داشته‌ایم با مسئولان این باشگاه نیز باید مذاکرات خودمان را ادامه دهیم. تا فردا ظهر اگر اتفاقی پیش نیاید تکلیف تغییر و تحولات نیم‌فصل را روشن خواهیم کرد البته باز هم می‌گویم اسمی از هیچ بازیکنی تا موقعی که قطعیت پیدا نکرده نخواهیم آورد اما با ذوب‌ آهن و نفت تهران درباره مباحث مختلف  مذاکره کرده ایم. البته باز هم می‌گویم بازیکنانی که از ما جدا می‌شوند مازاد نیستند بلکه شرایط طوری اتفاق افتاده که آنها به تیم دیگر بروند و موفق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)