پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گفتند پول در بیمه است بنابراین برای درآمدزایی بیشتر، بیمه پرسپولیس را افتتاح کردیم.

محمد رویانیان افزود: به عنوان یک کارگر در خدمت هواداران پرسپولیس هستم. چند پروژه را در دستور کار داشتم، یک صندوق پول باشگاه پرسپولیس را برای توسعه تیم‌های پایه‌ای پرسپولیس راه‌اندازی کردم و این صندوق طبق سیستم بانکی کشور فعالیت می‌کند و هیچ فردی نمی‌تواند دخل و تصرفی در آن داشته باشد.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس باید در تمامی شهرها شعبه داشته باشد چون جوانان ابتدا به مسجد بروند سپس برای تندرستی جم در باشگاه‌های ورزشی فعالیت داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: من پلیس بودم سپس به باشگاه پرسپولیس آمدم توجه داشته باشید که کشورمان معبر اصلی مواد مخدر دنیا است یکی از راه‌های جلوگیری از اعتیاد و آلودگی، توسعه ورزش در کشور است.
 
رویانیان ادامه داد: مدارس ورزشی در کشور می‌توانند تربیت جوانان را برعهده بگیرد و برای گستردگی دین اسلام باید کارهای فرهنگی زیادی انجام دهیم.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: صندوق حمایتی بورس طبق اساسنامه توسعه فوتبال از قشر پیشکسوتان حمایت می‌کند و امیدوارم با اقبال کشورمان، کارهای این نهاد روی غلطک بیافتد و بتواند پول‌های زیادی را نصیب باشگاه کند.
 
وی خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیسی هم تشکر می‌کنم که باشگاه را حمایت می‌کنند و امیدوارم تمام هواداران پرسپولیس در آینده زیر نظر بیمه باشگاه پرسپولیس قرار بگیرند تا به نیت توسعه فرهنگ، ارزش‌ها و سلامت اجتماعی این بیمه به سوی موفقیت قدم بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)