پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برنده واقعی دیدار با سایپا هواداران پرسپولیس بودند که در سرما تیمشان را تنها نگذاشتند.

محمد رویانیان در مورد برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: این برد را به تمام هواداران پرسپولیس که در برف و سرما تیم خودشان را تنها نگذاشتند و به ورزشگاه آمدند، تقدیم می‌کنم. همچنین یک تبریک ویژه به کاپیتان با غیرت پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی که امروز هم یک نفر به خانواده او و پرسپولیس اضافه شد می‌گویم.

وی ادامه داد: به نظر من برد امروز باخت در البرز را جبران کرد چه بسا که ما در خانه حریف هم معتقدم هرگز مستحق شکست نبودیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: 15 هفته است که نباختیم و این نشان دهنده غیرت و تعصب بازیکنان ما و تفکرات خوب کادر فنی است. به نظرم با این برد جایگاه‌مان را تا مدت زیادی در صدر جدول مستحکم کردیم. البته باید مراقب باشیم. تمام بازی‌ها تا پایان فصل برای ما سخت و حکم فینال را دارد.

رویانیان گفت: باز هم به هواداران تبریک می‌گویم ما مستحق برد مقابل سایپا بودیم باید با همین روند کارمان را ادامه دهیم تا جشن اصلی را در پایان فصل بگیریم برنده واقعی هواداران بودند که در سرما آمدند ما بهترین و متعصب‌ترین هواداران را دارا هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)