پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وضعیت مالی و پرداختی به بازیکنان را به صورت ویژه بررسی کرد.

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نیم فصل فرصتی پیش آمد تا وضعیت پرداختی به بازیکنان را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد.

وی در این باره  گفت: با توجه به فرصتی که در دو روز گذشته به دست آوردیم وضعیت مالی پرداختی‌ها در فصل جدید را به دقت با کمک دوستان‌مان در باشگاه مورد بررسی قرار دادیم.

رویانیان افزود: خوشبختانه همه چیز را طبق بررسی‌های لازم متوجه شدیم و برخی‌ها از بازیکنان ما در دریافتی‌های خود کم گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های خودمان را برای یکسان سازی و مساوی بودن پرداختی‌ها به بازیکنان آغاز کردیم و انشاءالله هر چه سریع‌تر کاری خواهیم کرد که کلیه بازیکنان ما دریافتی‌شان یکسان شود.

رویانیان ادامه داد: با توجه به بررسی‌های انجام شده برخی از بازیکنان ما مخصوصا ملی‌پوشان دریافتی‌های کمی داشتند و من از آنها تشکر می‌کنم که شجاعانه برای پرسپولیس به میدان رفتند و مسائل پولی برایشان در درجه دوم اهمیت داشت. آنها همه به فکر موفقیت پرسپولیس بودند که خدا را شکر در نیم فصل به آن رسیدند. من هم وظیفه خودم می‌دانم که پرداختی‌ها را طبق قراردادها یکسان و تکمیل کنم و بچه‌های پرسپولیس مطمئن باشند حق‌شان را حتما خواهم داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما مشکلات مالی داریم ولی با توجه به اینکه به برخی بازیکنان مخصوصا بعضی از ملی‌پوشان بدهکار هستیم و این بازیکنان درصد کمی گرفته‌اند و برخی‌ها بیشتر انشاءالله سعی خواهیم کرد از روز شنبه این موضوع را پیگیری و پرداختی‌ها را مساوی و تا نیم فصل طبق قولی که دادیم عمل کنیم تا این بازیکنان هم دچار مشکل نشوند. با توجه به بررسی‌هایی که داشتیم من قبول دارم برخی بازیکنان ما در دریافتی‌های خود از ما بسیار صبور بودند و ما به آنها بدهکار هستیم اما باز هم می‌گویم با تمام وجود تلاش می‌کنم تا هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود و از اینکه این بازیکنان صبور بودند و به این مسائل توجه نکردند نیز تشکر می‌کنم. مطمئن باشید انشاءالله مشکل برخی بازیکنان طبق بررسی‌هایی که به صورت دقیق داشتیم به زودی حل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)