پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همه مردم ایران تبریک می‌گویم که به گرمی از بازیکنان میلان استقبال کردند.

محمد رویانیان در خصوص برنامه‌هایی که برای ستارگان میلان در نظر گرفته، اظهارداشت: ما برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم با اکثر بچه‌های بی‌سرپرست دیدار داشته باشیم و آنها را زیر نظر بگیریم و این کار را هم از شیرخوارگاه آمنه آغاز کردیم.

وی افزود: این کار بزرگی است که در خاطره‌ها خواهد ماند، سعی می‌کنیم این موضوع را تکرار کنیم، به همه خسته‌نباشید می‌گویم؛ چه کسانی که در این زمینه کار کردند و چه افرادی که کاری انجام ندادند. روز به یادماندنی خواهد بود و به همه مردم ایران تبریک می‌گویم که با گرمی با ستارگان میلان تبریک می‌گویم.

 

محمد رویانیان  در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه آمنه گفت: از این پس این شیرخوارگاه تحت پوشش موسسه خیریه نیکان پرسپولیس خواهد بود و قصد داریم سایر مراکزی از این دست را در سراسر کشور نیز تحت پوشش بگیریم.

وی ادامه داد: موسسه خیریه نیکان پرسپولیس توسط من، مهدی مهدوی‌کیا، محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی و حسین شمس تاسیس شد و دفتر آن نیز آماده است و به زودی این موسسه را افتتاح می‌کنیم تا بتوانیم کمک‌های خیرین سراسر کشور و خارج از ایران را دریافت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: قصد داریم تمامی کودکان زیر 3 سال سراسر کشور که نیاز به حمایت دارند را تحت پوشش قرار دهیم.

رویانیان در مورد بازی امروز با میلان گفت: بازی سختی است و اگر مساوی هم بگیریم برنده شده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)