پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه میزبان فینال جام حذفی با قرعه‌کشی مشخص شد و تقصیر من نیست که پرسپولیس امتیاز میزبانی را به دست آورد.

 محمد رویانیان پس از قرعه‌کشی تعیین میزبان فینال جام حذفی و برگزاری این بازی در تهران در مورد این قرعه گفت: خواسته ما ابتدا این بود که بازی در مشهد برگزار شود که مورد موافقت قرار نگرفت. به خاطر همین خالصانه نیت کردم که بازی در هر کجا برگزار شد پرسپولیس موفق شود و این موضوع را به خدا واگذار کردم. الان هم که این بازی در تهران برگزار می‌شود، تقصیر من نیست.

وی درباره طولانی شدن جلسه‌اش با رحیمی و تاج عنوان کرد: بحث ما طولانی نشد و اختلافی هم با هم نداشتیم. ما پیشنهاد دادیم بین مشهد و قم یک شهر میزبان شود و حتی در این مورد قرعه‌کشی انجام شود که موافقت نشد اما بحث‌هایی دیگر خیلی ریز شد. من متوجه شدم که تاج چقدر مظلوم واقع شده بود و از نزدیکی و دوستی رحیمی و تاج هم بسیار خوشحال شدم. رحیمی حتی تاج  را با اسم کوچک صدا می‌کرد. واقعا مهدی تاج با آرامش و خالصانه کار می‌کند.

رویانیان در واکنش به این سوال که جلسه شما از انتخاب پاپ هم طولانی‌تر شد، گفت: بالاخره ما از پاپ  مهمتر هستیم!

مدیرعامل پرسپولیس در ارتباط با زمان برگزاری فینال جام حذفی تاکید کرد: برای ما چهاردهم یا پانزدهم فرقی نمی‌کرد حتی ما روی تاریخ چهاردهم فکر می‌کردیم که البته با برگزاری بازی فینال جام حذفی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت موافقت شد.

وی در مورد مشخص شدن تاریخ بازی پرسپولیس – ملوان اظهار داشت: ما در مورد مشخص شدن تاریخ این بازی نامه‌ای را کتبا به سازمان لیگ فرستادیم و تقاضا کردیم به جای دهم اردیبهشت در تاریخ ششم یا هفتم بازی با ملوان برگزار شود. این حق ماست که در این روزها بازی کنیم، چون تا بازی با ملوان ما 18 روز باید استراحت کنیم که این مسئله باعث می‌شود، افت کنیم. اما می‌دانستیم که سازمان لیگ هم تحت فشار است و کار کمی سخت است، البته خدا را شکر اینجا همه بچه مسلمان و اصفهانی هستند!

رویانیان در واکنش به صحبت‌های عابدینی که به شوخی عنوان کرده بود ته جهنم منتنظر رویانیان هستند، تصریح کرد: من سعی می‌کنم عابدینی را به بهشت ببرم.

مدیرعامل پرسپولیس در ارتباط با عدم حضور سعید شیرینی در قرعه‌کشی فینال جام حذفی و تاثیرش در میزبانی سرخپوشان گفت: این نظر شماست. اتفاقا حضور شیرینی به نفع ما بوده هر چند که میهمان بودیم اما به فینال رسیدیم. امیدواریم این قرعه‌کشی هم به نفع ما باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)