خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع بازیكنان گفت: توقف ممنوع است و پرسپولیس باید در بازی‌های آینده نتیجه بگیرد، چون اقدامات بسیاری در باشگاه انجام شده است، اما تیم فوتبال، ویترین باشگاه است و هواداران خواهان نتیجه هستند.

محمد رویانیان كه عصر امروز ساعتی قبل از پایان اردوی سرخپوشان در كرج، در جمع آنها حاضر شده بود، خطاب به آنها گفت: پرسپولیس دیگر نمی‌تواند در بازی‌هایش متوقف شود. باید در بازی‌های آینده نتیجه بگیرید. از این پس فرصتی نداریم كه آن را از دست بدهیم و منتظر باشیم در بازی‌های بعدی جبران كنیم. باید از اینجا به بعد توقعات هواداران را برآورده كنیم.

او كه در نشستی صمیمانه، بی‌پرده حرف‌هایش را با بازیكنان در میان گذاشته بود، ادامه داد: عاملی كه باعث شد در پرسپولیس بمانم و از كناره‌گیری خودم بگذرم، دو مساله بود. اول به خاطر عشقی است كه به هواداران دارم و نخواستم آنها را در این شرایط خاص تنها بگذارم و از سوی دیگر با شما قرارداد بسته بودم و نمی‌خواستم در میانه راه بروم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح كرد: ما در باشگاه كارهای زیربنایی زیادی انجام داده‌ایم. كارهایی كه كمتر كسی به آنها توجه می‌كند چون همه زمان حال را می‌بینند و به آینده كاری ندارند ولی من آمده‌ام تا در بخش‌های مختلف هزینه كنم و آینده را بسازم. در این راستا كارهای بزرگی در بخش‌های زیربنایی صورت گرفته است. از آكادمی، دانشگاه و تیم‌های پایه گرفته تا كارهای اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و امورات زیرساختی دیگر.

تیم های متعدد ورزشی را تشكیل دادیم تا پرسپولیس نه یك تیم بلكه یك باشگاه باشد. در این میان آنچه كه واقعیت دارد این است كه شما ویترین باشگاه هستید و تا وقتی كه تیم فوتبال نتیجه نگیرد این كارها نه دیده می‌شود و نه به ثمر می‌نشیند و به این ترتیب عقیم می‌ماند. حقیقت این است كه هواداران از نتایج تیم راضی نیستند. پس ما هم راضی نیستیم و می‌دانم كه شما هم از این شرایط رضایت ندارید.

رویانیان خاطرنشان كرد: ما بهترین‌های ایران را در پرسپولیس جمع كردیم. در نیم‌فصل كه نتیجه نگرفتیم امیدوار بودیم كه در ادامه جبران می‌شود. این درست كه در شروع نیم‌فصل دوم بهتر بودیم ولی الان وقتی برای از دست دادن فرصت‌ها نیست. باید تلاش را بیشتر كنید، بجنگید و بدانید كه توقف در این شرایط ممنوع است. راهی نداریم غیر از اینكه در لیگ نتیجه بگیریم و به رده‌های بالای جدول برویم و با فتح جام حذفی و هدیه كردن قهرمانی به هواداران، آنها را خوشحال كنیم. نمی‌توانم بپذیرم با این همه كاری كه انجام شده است، پارسال دوازدهم بودیم و امسال یازدهم باشیم. باید نتیجه گرفت و تیم را بالا برد. باید برای ادامه كار انگیزه ایجاد كرده و انتظارات را برآورده كرد.

صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس كه پایان یافت، مهدی مهدوی‌كیا بلند شد تا به نمایندگی از بازیكنان مطالبی را مطرح كند.

وی گفت: بر كسی پوشیده نیست كه چه كارهای بزرگی در پرسپولیس انجام شده است. این مسائل از نگاه هواداران، رسانه‌ها و جامعه فوتبال پنهان نمی‌ماند. این كارهای بزرگ در زمینه آكادمی فوتبال، تیم‌های پایه، قراردادهای متعدد، تبدیل شدن پرسپولیس به اولین باشگاه دارنده دانشگاه، فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزایی، نمایندگی های مختلفی كه در ایران و سراسر دنیا تشكیل شده است و تیم‌های مختلف ورزشی كه راه‌اندازی شده‌اند، همه دیده می‌شوند.

كاپیتان پرسپولیس خاطرنشان كرد: این را قبول داریم كه فوتبال پرسپولیس، ویترین باشگاه است. در این فصل عوامل متعددی دست به دست هم دادند كه تیم نتیجه نگیرد، اما ما امید بسیاری برای فتح جام حذفی داریم. اتفاقات مثبت هم كم نیستند. اینكه حوادث گوناگون در این فصل باعث كمرنگ شدن رفاقت‌ها، اتحاد و صمیمیت در تیم نشد. ما در شروع نیم‌فصل دوم لیگ و به ویژه در جام حذفی شروع خوبی داشتیم كه امیدواركننده است. بازی‌های خانگی زیادی هم در لیگ داریم. با كسب حداكثر امتیازات در آنها پرسپولیس را به بالای جدول می‌بریم. با كمك شما و حمایت هواداران و تلاش مضاعفی كه انجام می‌دهیم، این كار میسر می‌شود. ما این شروع خوب را ادامه خواهیم داد. می‌توانیم با تلاش بیشتر، قهرمانی را به هواداران هدیه كنیم. امیدواریم شما همچون گذشته پشتیبان تیم باشید و من ایمان دارم در شروع دوباره رقابت‌های لیگ انتظارات شما و هواداران را برآورده خواهیم كرد.

مهدوی‌كیا در پایان افزود: اعضای تیم همگی هم‌قسم هستند تا زحمات شما و حمایت هواداران را به نتیجه مطلوب برسانند و ان‌شاءاله روزهای خوبی در پیش است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)