پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان می گوید برای انتقال خلعتبری علاوه بر تخفیف، پرداخت قسطی پول رضایت نامه را از عجمانی‌ها انتظار دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مذاکرات با عجمانی‌ها، نظر دایی درباره جذب خلعتبری، طلب پرسپولیس از دنیزلی و … صحبت کرد.

 

* آقای رویانیان! بالاخره توانستید از عجمانی‌ها تخفیف بگیرید؟

 

اینکه پول رضایت نامه را قسطی بدهیم، نمی‌شود که عجمانی‌ها همکاری نکنند. باید در این شرایط به خلتعبری کمک کنند. او بازیکنی حرفه‌ای است و دوست دارد که تکلیفش هرچه زودتر مشخص شود. او خانواده دارد و عجمانی‌ها باید بیشتر فکر کنند. باید بدانند دیپلماسی فوتبال متفاوت است. ما همه امیدواریم که این انتقال صورت گیرد چراکه یک کار ملی است.

 

* دیروز در نشست هیات مدیره در این رابطه تصمیمی گرفته شد؟

 

ببینید من در ابتدا به هیات مدیره گفتم که موضوع دادن 5 میلیارد به خلعتبری اصلا درست نیست و برخی دوستان جوسازی بی مورد می‌کنند. عملکرد این بازیکن چه به لحاظ فنی و چه از نظر اخلاقی مورد تایید ماست. دایی هم این روزها با او صحبت کرده و خودش هم آماده است که به پرسپولیس بیاید. البته دایی به من گفت که همین الان هم تیم ما بازیکنان تاپ و آینده‌داری دارد. آنها می‌توانند ترانسفر شوند. با این حال دایی از آمدن خلعتبری خوشحال می شود.

 

* هیات مدیره برای این انتقال برای پرسپولیس کمک مالی فراهم می‌کند؟

 

امیدوارم که این اتفاق بیفتد. ما راه خودمان را به عجمانی‌ها نشان دادیم و حالا منتظریم که آنها با ما راه بیایند.

 

* بالاخره چه زمانی مذاکرات با عجمان نهایی می‌شود؟

 

نماینده ما در دوبی که باید از او تشکر ویژه‌ای داشته باشم جلساتی را با مسئولان این باشگاه برگزار کرده است. در تلاش هستیم که آنها را راضی کنیم. اماراتی‌ها نباید بگذارند خلعتبری ضربه بخورد. خود خلعتبری هم موافق نیست اینقدر برای رضایت نامه‌اش هزینه شود. سعی می‌کنیم هرچه زودتر تکلیف را روشن کنیم.

 

* از دنیزلی و بدهی‌اش به پرسپولیس چه خبر؟

 

دنیزلی مبلغی از قراردادش را به ما بدهکار بود. البته بخشی از این پول را پرداخت کرد اما هنوز قسمتی از آن باقی مانده است. با این حال او آدمی نیست که زیر حرفش بزند و قول داده که طی همین روزها این پول را به ما بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)