پرسپولیس نیوز :محمد رویانیان دقایقی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی(وقت اضافه) حضور یافت و در مورد مسائل مختلف بوجود آمده در این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدای صحبت های خود دراین برنامه گفت: بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و به فینال جام حذفی رسیدیم ولی در این مرحله بدلیل برخی اتفاقات قهرمانی را از دست دادیم و حواشی زیادی بوجود آمد.
وی ادامه داد: یکی از دلایل عدم موفقیت ورزش کشورمان پرداختن به نتیجه گرایی است و همین امر باعث می شود یک مدیر نتواند برنامه های خود را عملی کند.

 

* باید کف پای این هواداران را بوسید
رویانیان افزود: 110 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافتند ولی هیچ کدام از هواداران به من توهین نکردند.
نه تنها دست هواداران بلکه کف پای این هواداران را باید بوسید و این احساس قلبی من است، من نوکر هواداران پرسپولیس و مردم هستم و همه این را می دانند.

* اعضای هیات مدیره خارج از جلسه حق اظهار نظر ندارند!
وی در مورد اظهار نظر برخی اعضای هیات مدیره در مورد پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره حق ندارند خارج از جلسه هیات مدیره در مورد پرسپولیس و مدیریت این باشگاه اظهار نظر کنند چه برسد که آن فرد بصورت قانونی نیز عضو هیات مدیره نباشد.
من اجازه نمی دهم وقت تلف شود و سریع بازیکنان را انتخاب کردم تا برای بازی های آینده آماده شویم و جام بعدی را بدست آوریم.

* یحیی مربی خوبی است ولی برای پرسپولیس کافی نبود
وی در مورد مربیگری گل محمدی گفت: روز گذشته در تمرین پرسپولیس حضور یافته و با گل محمدی صحبت کردم  و از وی خواستم تا استعفا ندهد و هنوز هم  استعفای وی را نپذیرفتم و  ولی گل محمدی می خواهد از پرسپولیس برود.
رویانیان در مورد حضور گل محمدی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی مربی خوبی است ولی برای پرسپولیس کافی نبود البته از انتخابم پشیمان نیستم.

* دوست دارم کار بزرگی برای مهدوی کیا انجام دهم
وی در مورد خداحافظی مهدوی کیا از پرسپولیس و فوتبال گفت: تاکنون کدام یک از باشگاه ها برای بازیکنان جشن خداحافظی گرفته اند؟! نمی دانم چرا این مسئله انقدر بزرگ جلوه داده شده و تمام پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داده است، این مسئله بر روی دوش من و کادر فنی و بازیکنان سنگینی می کرد و نباید چنین باشد.
به مهدوی کیا گفتم اگر دوست داشت مربیگری پرسپولیس را در فصل بعد بپذیرد، به وی گفتم در تمام برنامه های بین المللی باشگاه پرسپولیس دوست دارم که در کنارمان باشد. من همین جا در رسانه ملی عنوان می کنم که کوچکترین کاری برای مهدوی کیا نکردم و دوست دارم کاری بزرگ برای این مرد بزرگ انجام دهم، می خواهم در زمانی که توانایی انجام اقدامات ارزنده برای این بازیکن بزرگ را دارم کاری بزرگ برای وی انجام دهم.
وی در مورد جلسه شب گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس که با حضور 9 تن از پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد گفت: در این جلسه 4 – 5 ساعته صحبت های خیلی خوبی شد و بزرگان پرسپولیس تعامل خوبی با هم داشتند.
وی ادامه داد: در جلسه بعد هیات مدیره تصویب می کنیم که کمیته فنی بیاید در برخی مسائل فنی ورود کرده و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
وی در مورد حضور بگوویچ در باشگاه پرسپولیس گفت: این خواست سرمربی تیم بود که بگوویچ به عنوان مربی در کنار پرسپولیس باشد و من نیز به نظر وی احترام گذاشتم.

* سه مربی ایرانی و یک مربی خارجی را مد نظر داریم
وی در مورد کادر فنی فصل آینده پرسپولیس گفت: سه مربی ایرانی و یک مربی خارجی را مد نظر داریم و پس از بررسی های کامل کادر فنی را انتخاب می کنیم، دیگر نمی خواهیم مشکلات گذشته تکرار شود و کادر فنی دیر انتخاب شود.
وی در پایان این برنامه عنوان داشت: قول می دهم فصل آینده پرسپولیس به یک جام دست یابد و بهترین نتایج را در لیگ برتر و جام حذفی بدست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)