پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نگران نباشید در خانواده پلیس رسم است فرمانده به صورت سرزده به جاهایی که دوست دارد سرکشی کند.

محمد رویانیان درباره غیبتش در جلسه روز گذشته وزیر ورزش با مسئولان دانشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود خود وزیر درخواست داشته تا برخی‌ها در آن جلسه نباشند، گفت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان به صورت سرزده به برخی جاها ورود می‌کند.

وی افزود: این موضوع مهم است البته من زمانی که پلیس بودم رسمی داشتیم و اینکه فرمانده دوست داشت به صورت سرزده به برخی جاها ورود کند وارد میدان شود تا به برخی مسائل اشراف پیدا کند. به نظر من کار خیلی قشنگ است.

رویانیان ادامه داد: این سرکشی‌های سرزده می‌تواند خیلی از مسائل را برای آقای وزیر مشخص کند ولی من از ایشان که لطف کردند برای سرکشی به دانشگاه پرسپولیس در اولین قدم میدانی خود رفتند کمال تشکر را کنم و امیدوارم که در جریان امورات ما قرار گرفته باشد.

وی ادامه داد: به نظرم وزیر در دانشگاه علم فوتبال را دید و نگاه دانشگاه محور ما را متوجه شد غیر از این خبری نبوده و زیاد خودتان را اذیت نکنید.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جلسه‌اش با عابدینی گفت: قرار بود یک جلسه برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد و صحبت‌های دیگر مطرح شده ما هم دیگر حرفی نزدیم این طور بهتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)