پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد روی سخن وزیر ورزش و جوانان با او نیست چرا که او ۲۴ روز است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

محمدرویانیان درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای عباسی به من لطف دارد و از او تشکر می‌کنم اما هنوز مسئله و مشکل اداری من حل نشده است. 24 روز است که با نامه آقای بقایی به ستاد کل نیروهای مسلح، پایان کارم اعلام شده و من اکنون کارمند دولت نیستم. هرچند وزیر محترم ورزش و جوانان به من محبت دارد اما واقعیت این است که هنوز مشکل اداری‌ام برطرف نشده است.

وی تصریح کرد: از آقای بقایی گلایه دارم که در صحبت‌هایش موضوع ابطال ماموریت مرا اعلام کرد. ابطال کلمه اشتباهی است و بهتر بود بقایی از کلمه اتمام یا پایان ماموریت استفاده می‌کرد. من از گفتمان و نوع صحبت‌های بقایی گله دارم و این نوع صحبت درست نبود.

مدیرعامل باشگاه‌های پرسپولیس اظهار داشت: 15 روز قبل از فینال جام حذفی نامه اتمام ماموریت من در دولت به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده و 24 روز است که «مستمع‌آزاد» هستم. ماموریت من از ستاد کل نیروهای مسلح به نهاد ریاست جمهوری انتقال یافته بود ولی با نامه‌ای که دادند ماموریت من به پایان رسیده واین بدان معنا است که باید به ستاد کل برگردم و در آن صورت نمی‌توانم مدیرعامل پرسپولیس باشم.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که آیا پس از این موضوع با رئیس جمهور صحبت کرده یا خیر گفت: پس از اینکه از ستاد حمل و نقل بیرون آمدم آقای احمدی نژاد و معاون اول وی از من تقدیر کردند و دبیر هیات دولت نیز با من تماس گرفت و گفت در فرصت مناسب دولت از تو تقدیر می‌کند. آنها در این ماجرا برایم ارزش و احترام قائل شدند ولی ظاهراً  نظر نهاد ریاست جمهوری و اعتقاد آنها متفاوت با موضع رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: اگر از من تجلیل نشود هیچ  ایرادی ندارد چرا که وظیفه‌ام را انجام دادم. من با دولت های مختلفی کار کرده ام و وابسته به جای نیستم. تقدیر هم نکردند مهم نیست اما من را بلاتکلیف نگذارند. این رفتار جای سوال دارد.

رویانیان گفت: مسئولیت این موارد با من نیست و وزارت ورزش و دولت باید وضعیت خدمت مرا روشن کنند. مدیریت در باشگاه پرسپولیس کار دشواری است و مدیرعامل باید ثبات داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در فصل نقل و انقالات و در زمان انتخاب سرمربی باید قدرتمندانه کار کرد. من مرد با استرس و بی ثبات نیستم و این مسائل در روحیه و انگیزه ام تاثیری ندارد و با قدرت کار می‌کنم اما وزارت ورزش و دولت هم باید وارد عمل شوند.

رویانیان تاکید کرد: روزی 16-17 ساعت کار می کنم و تعطیلی هم ندارم، از وزیر ورزش تشکر می‌کنم و معتقدم روی سخن او با من نبود و نیست چرا که 24 روز است بلاتکلیفم.

رویانیان درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم و در حال بررسی گزینه ها هستیم و مطمئن باشید تصمیمی می گیریم که به سود باشگاه و هواداران میلیونی‌اش باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)