پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان می‌گوید ، سرمربی پرسپولیس تا جمعه معرفی می‌شود .

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست تخصصی "اخلاق در رسانه‌های ورزشی"، اظهار کرد: ما جلسه‌ای داشتیم، درباره "اخلاق در ورزش" و می‌خواستیم خودمان را درست کنیم. محور ما هم فرمایشات مقام معظم رهبری است. باید از این گونه جلسات بیشتر برگزار شود تا مسیر ورزش ما درست باشد.

وی درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: ما در حال حاضر سه گزینه اصلی داریم مایلی کهن، درخشان و دایی گزینه‌های ما هستند و در کنار آنها با برانکو هم صحبت می‌کنیم. خیلی ها می‌گویند که چرا با مربیان مختلف حرف می زنید. این اشکالی ندارد پرسپولیس بزرگ است. روز گذشته هم دو گزینه دیگر به این جمع اضافه کردیم.

رویانیان در حالی که نمی خواست از دو گزینه جدید نامی ببرد گفت: صحبت‌هایی با برانکو داشته‌ایم و این که رییسه هیات مدیره گفته است با برانکو صحبت نشده تداخلی در کار هیات مدیره و مدیرعامل ایجاد نمی‌کند . وظیفه مدیر عامل است هر چه که فکر می‌کند درست است، انجام دهد. سال گذشته انتخاب سرمربی طول کشید و پرسپولیس از این بابت ضرر کرد، اما امسال به هواداران قول می‌دهم که سرمربی زودتر معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که سرمربی تیم حداکثر تا جمعه انتخاب می‌شود گفت: یک وقت‌هایی من می خواستم از پرسپولیس بروم، اما به من گفتند که بمان. حالا که می‌خواهم بمانم می‌گویند که باید بروی. قبل از این که به اینجا بیایم در جایی بودم که برای من ارزش زیادی داشت و به من گفته شد تا هر زمانی که فکر می کنی می توانی به پرسپولیس کمک کنی، در این تیم بمان.

رویانیان در واکنش به این صحبت وزیر ورزش و جوانان که گفته بود هر کس نمی‌تواند کار کند می‌تواند برود گفت: منظور او من نبوده‌ام. ضمن این که اگر با من بود هم جواب قانع کننده ای داشتم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی شدن این باشگاه هم گفت: باور کنید که پرسپولیس و استقلال باید خصوصی شوند. حالا که مجلس تصمیم گرفته و قانون مربوط به آن را تصویب کرده است باید عملی شود. پیشنهاد من این است که اجازه بدهید فردا صبح 49 درصد از سهام پرسپولیس به هواداران واگذار شود. ما 200 میلیون سهم در نظر می گیریم ، هر کدام 100 هزار تومان که وقتی آنها فروخته شوند، به عدد 200 میلیارد تومان می رسیم. بعد از آن می‌توانیم یک پرسپولیس قدرتمند و ثروتمند بسازیم و کل هزینه هایش را هم به همه دنیا نشان می‌دهیم ، حتی به بان کی مون .

وی افزود: باور کنید که پرسپولیس و استقلال باید خصوصی شوند. اما یک سیستم‌ بورکراسی خراب اجازه نمی‌دهد کار به این عظمت انجام شود. وزیر محترم اقتصاد ، دیوان محاسبات کشور، همه اجازه بدهید که 200 میلیون سهم به هواداران واگذار شود. وقتی پرسپولیس خصوصی شود، یکی از شرکت‌هایی که صلاحیت دارد ، شرکت پیشکسوتان پرسپولیس است که می تواند با سرمایه‌گذاری با یک بانک کار بزرگی را انجام دهد.

وی درباره منتشر شدن قرارداد یعقوب کریمی با پرسپولیس گفت: من برای باشگاه نفت متاسفم و نمی‌دانم که چرا این جنجال‌سازی‌ها را انجام می‌دهد.

رویانیان درباره مذاکره با علی دایی هم گفت: ما با دایی صحبت می‌کنیم و مطمئن باشید که او هم دوست دارد به پرسپولیس بیاید، اما دیگران دوست ندارند.

وی در پایان درباره حفظ بازیکنان این فصل پرسپولیس برای سال بعد هم گفت: اکثر آنها در پرسپولیس می‌مانند،‌ من سال قبل هم تیم خوبی بستم، اما خیلی‌ها من را اذیت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)