پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اعتقاد دارم دو نفر که دارای تفکر اقتصادی و توانمندی هستند باید به هیئت مدیره اضافه شوند.

محمد رویانیان ضمن تسلیت به خانواده عادل کلاه‌کج هافبک تیم استقلال خوزستان بابت از دست دادن پدرش، گفت: کلاه‌کج به مدت نیم فصل با اخلاق خوب و مثال‌زدنی جنوبی‌اش برای ما زحمت کشید اما موفق به ادامه همکاری با او نشدیم.

وی افزود: ما به کلاه کج بدهی مالی داریم اما شنیدم متأسفانه این بازیکن خوب و باغیرت پدر خود را از دست داده که من تسلیت خودم و پرسپولیسیها را به او اعلام می‌کنم و خواستار علو درجات برای او هستم. از کلاه‌کج عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به خوزستان بروم اما در اولین فرصت این کار را خواهم کرد، چون می‌دانم پدر او مانند برادرانش بسیار علاقه به فوتبال داشت و به همین دلیل وظیفه خود می‌دانم که به زودی به خوزستان بروم. خدا پدر کلاه کج را بیامرزد و انشاءالله او را با شهیدان حسینی همراه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اضافه شدن دو نفر به هیئت مدیره نیز، گفت: من نظرم را پس از نظر وزارت ورزش اعلام کردم. در حرف‌هایم نگفتم کسی باید جدا شود و فرد دیگری اضافه شود اما جداً اعتقاد دارم که دو نفر که دارای تفکر اقتصادی و توانمندی هستند باید به هیئت مدیره اضافه شوند.

وی افزود: ششدانگ پرسپولیس مال دولت است و نمی‌توان گفت سه دانگ آن برای دولت و سه دانگ دیگرش برای کسی دیگر، حالا که شش دانگش برای دولت است پس باید پول و هزینه‌های باشگاه را بدهد اما متأسفانه آنهایی که پول می‌گیرند درباره‌شان هیچ حرفی زده نمی‌شود آنهایی که وابسته به شرکت‌ها و کارخانجات هستند برای خودشان هزینه می‌کنند اما وقتی ما می‌خواهیم از دولت پول بگیریم صدای هزار نفر درمی‌آید. ما مجبوریم همیشه وابسته به دولت باشیم. چون شش دانگ ما برای دولت است اما متأسفانه نه پول می‌دهند و از همه چیز هم افتاده‌ایم. پس به همین دلیل من نظرم را دادم که به نظرم این نظر من کمک به پرسپولیس است نه شخص رویانیان.

وی افزود: شما همین داماش و عابدینی را ببینید. چرا باید این تیم به این روز بیفتد که پول اتوبوس و هتل برای بازی با استقلال نداشته باشد اینکه نمی‌شود. عابدینی مدیریتی دارد که بسیار برجسته و توانمند است و عملکرد او با عنوان یک مدیر مجرب نیاز به تعریف و تمجید من ندارد.عابدینی توانایی‌اش را ثابت کرده اما به خاطر پول باشگاه در حال پاشیدن است و حتی امکان دارد مسابقه ندهد. این اصلا خوب نیست.

مدیرعامل قرمزپوشان تأکید کرد: این شرایط داماش، آن وقت پرسپولیس 30 میلیون هوادار و استقلال با 20 میلیون باید چه توقعی از جایی داشته باشند که شش دانگش را صاحب است. به نظر ما نباید به این دو باشگاه ملی نگاه شود؟ ما چطور باید هزینه‌ها را پرداخت کنیم؟ یا باید به ما پول بدهند و یا باید اجازه مانور کارهای اقتصادی را با حضور افراد اقتصادی به ما بدهند. من روی حرفم هستم و هرگز پا پس نمی‌کشم و به همین دلیل دیگر دوست ندارم در این باره حرف بزنم.

رویانیان درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر شوخی با سردار درباره گرفتن پول از برخی افراد نیز گفت: بالاخره رایزنی برای کمک به پرسپولیس همیشه در دستور کار ما است. وقتی که دولت به ما پول نمی‌دهد باید چه کار کنیم؟ من همیشه به خاطر پرسپولیس به برخی افراد رو انداخته‌ام که خدا را شکر به من لطف هم داشته‌اند. اما اگر فتح‌‌الله‌زاده گفته حرف‌هایش با من شوخی بوده کاری ندارد من هم با او شوخی کردم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)