پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صالحی امیری انسانی فرهیخته و اهل فرهنگ است، امیدوارم زودتر وزیر ورزش شود.

محمد رویانیان  ابتدا در خصوص آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری اظهار داشت: پس از جلسه اول متاسفانه توافقات لازم بین ما و عجمانی‌ها حاصل نشد و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید امشب جلسه دوم ما با عجمانی‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم زیربار حرف زور برویم و این حق ماست که با آرامش و با توافق خلعتبری را جذب کنیم. ما به دنبال یک دیپلماسی ورزشی هستیم تا بازیکن خودمان را پس بگیریم.

رویانیان تاکید کرد: راستش را بخواهید ما به دنبال این بودیم تا قیمت پیشنهاد عجمانی‌ها را پایین بیاوریم اما آنها زیربار این حرف نمی‌روند و باید در جلسه امشب تکلیف خیلی چیزها روشن شود. اما مطمئن باشید ما هم زیر بار حرف زور نمی‌رویم و آنها هم باید یک قدم کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته از حامیان خودمان در فوتبال ایران و ورزش کشور سپاسگزاریم و ما این موضع را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم با کمک آنها خلعتبری را جذب کنیم. راستش را بخواهید اول نمی‌خواستیم به عجمانی‌ها پولی بدهیم چون نداشتیم. تکلیف وزیر ورزش هم که روشن نشد خیلی از مشکلات ما بیشتر شد.

رویانیان ادامه داد: ولی الان خوشحالم که صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد. من شناخت نسبی نسبت به ایشان دارم. صالحی فردی فرهیخته، باسواد و برجسته است و انشاءالله فردا در وزارت ورزش خدمت ایشان می‌رسم. البته سلطانی‌فر نیز آدم کاربلد و خوبی بود اما رای نیاورد. من امیدوارم که با افکار علمی صالحی ورزش کشورمان بتواند نسبت به گذشته موفق‌تر شود. البته خیلی خوشحال‌تر می‌شوم که ایشان هرچه سریع‌تر وزیر شود و تکلیف را روشن کند. من آمادگی هرگونه کمک به ایشان را دارم و از او هم می خواهم به باشگاه پرطرفدار ما کمک کند. ورزش مقوله‌ای حیاتی برای جوانان ما است که به نظرم صالحی‌ با نگاه فرهنگی خود می‌تواند در این بخش هم مانند پست‌های دیگرش یک مدیر خوب، علمی و کاربلد باشد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص حضور هامبورگ در ایران نیز گفت: فعلا در حال پیگیری موضوع هستیم و انشاءالله به موقع خبر لازم را اعلام خواهیم کرد. فعلا جای خوشحالی دارد که سرپرست وزارت ورزش شروع به کار کرده و باید این موضوع را به فال نیک بگیریم. انشاءالله به زودی هم تکلیف خلعتبری روشن می‌شود. البته جا دارد از همین جا موفقیت بازیکنانم را در بازی با ملوان به آنها تبریک بگویم. امیدوارم این موفقیت در ادامه راه تکرار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)