پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل پرسپولیس ضمن مفید دانستن جلسه امروز علی دایی و کمیته استیناف می‌گوید رییس این کمیته در جلسه گفته است خیلی چیزها امروز برایش روشن شد.

رویانیان پس از پایان جلسه کمیته استیناف با علی دایی، گفت: آقای دایی دفاعیات محکم و مستدلی را ارائه دادند که اعضای کمیته استیناف خوش‌شان آمد. ریاست کمیته با متانت صحبت‌های آقای دایی را شنید و این جلسه، همه چیز را شفاف کرد. من فکر می‌کنم صحبت‌های دایی اعضای این کمیته را قانع کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است محرومیت دایی بخشیده شود، اظهار کرد: فکر می‌کنم صحبت‌های دایی که انصافا قشنگ بود، اعضای کمیته را قانع کرده باشد به این مسئله امیدواریم و ان‌شاءالله که فردا دایی روی نیمکت باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شد شاید حکم دایی به جریمه مالی تبدیل شود، بیان کرد: این صحبت‌ها مطرح نشد. عده‌ای این استنباط را در کمیته استیناف داشتند، صحبت‌های دایی فکر می‌کنم همه چیز را حل کرد. دایی دلایل منطقی را ارائه داد و آن‌ها قانع شدند.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده صالحی از احتمال تبرئه صحبت کرده است، گفت: امیدوارم این گونه شود و صالحی علی دایی را تبرئه کند. خود صالحی در جلسه گفت که برایم خیلی چیزها روشن شد.

رویانیان در ادامه با امتناع از ذکر جزئیات جلسه و صحبت‌های دایی با خنده افزود: اگر قرار باشد گوشه‌ای از صحبت‌های دایی را بگویم، به یکباره حواسم پرت می‌شود و همه چیز را لو می‌دهم.

 

وی در مورد اینکه امکان دارد شفاف‌تر درباره این جلسه حرف بزنید، گفت:‌اگر یک کم به من فشار بیاوری مجبورم اعتراف کنم.

 رویانیان در ادامه در مورد اینکه بحث محسن قهرمانی را تا کجا ادامه می‌دهد، تاکید کرد: اصلا در این قضیه کوتاه نمی‌آیم، چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم. من عاشق محسن قهرمانی هستم (با خنده)

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته سازنده بود اما نباید به کسی اتهام زد، خاطرنشان کرد: حرکات صورت گرفت که افق روشنی را در مبارزه با ناپاکی‌ها نشان داد. اینکه نمایندگان مجلس، کمیسیون اصل 90 و سازمان بازرسی در این قضیه ورود کردند، اتفاق قابل اعتناییی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: برای نخستین بار واقعیت‌ها را بصورت روشن بیان کردیم و مقابل فشارهای که به ما وارد شد، ایستادگی کردیم و می‌کنیم. باز هم تاکید می‌کنم برای جامعه داوری احترام قائل هستم و همه آنها را قبول دارم اما پای بیان واقعیت‌ها علیه فرد متخلف می‌ایستم. و به هر قیمتی که شده سعی می‌کنیم متخلفان را معرفی کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که چرا پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی مشخص شد اما پرونده محسن قهرمانی روشن نشد عنوان کرد: من تازگی‌ها فهمیده‌ام که این اختلاس 3 هزار میلیاردی نبوده و کمتر بوده است. همان طور که آقای ظریف پرونده 1+5 را بعد از مدت‌ها حل کرد، ما هم تلاش می‌کنیم تا این پرونده را حل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)