پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌های عربشاهی علیه پروین را مناسب نخواند.

محمد رویانیان در واکنش به صحبت های ضیاء عربشاهی علیه علی پروین گفت: به هر حال حرف های عربشاهی علیه یکی از پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس ناراحت کننده بود باور کنید وقتی مصاحبه را خواندم خیلی آزرده خاطر شدم.

وی افزود: ما باید حرمت پیشکسوتان را همیشه نگه داریم و واقعا از عربشاهی انتظار دیگری داشتم. چون معتقدم اگر مشکلی داریم باید آن را داخل خانواده حل کنیم.

رویانیان ادامه داد: عربشاهی شاگرد پروین است و باید حرمت او را حفظ کند. من هیچ وقت دوست ندارم شاهد این گفتمان بد باشیم. عربشاهی باید حرمت پروین را نگه می‌داشت و واقعا از این موضوع ناراحت شدم متاسفانه برخی روزها شاهد عدم حفظ حرمت‌ها  و دامن زدن به حرف ها هستیم که ناراحت‌کننده است. به نظرم عربشاهی تند رفته و نباید به پروین حالا هر اتفاقی هم که افتاده باشد بی‌احترامی می‌کرد. من از کسانی که در باشگاه سمت دارند انتظارم بیشتر است و معتقدم آنها باید حرمت خانواده خود را بیشتر حفظ کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عربشاهی مطالبی را مطرح کرده که هنوز حرفی در باره آن در باشگاه با ما نزده است. حداقل باید با ما مسائل را در میان می گذاشت چون قبل از اثبات شدن نمی توان به کسی تهمت زد. به همین خاطر من از این بابت بسیار ناراحت شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)