هدفم از حضور در انتخابات حرفه ای شدن باشگاه هاست

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت از بازيكنان پرسپوليس و دنيزلي انتظار دارد كه با كسب يك نتيجه خوب مقابل الهلال هواداران اين تيم را خوشحال كنند.

محمد رويانيان درباره ديدار حساس پرسپوليس در نخستين هفته از فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: بازي بسيار مهمي مقابل الهلال داريم و در اين مدت همه تلاش خود را كرده‌ايم كه از اين بازي حساس سربلند خارج شويم.

وي ادامه داد: من و مجموعه باشگاه تا جايي كه مي‌توانستيم براي موفقيت پرسپوليس در آسيا كار كرديم. از آوردن دنيزلي و مهدوي‌كيا و پولادي گرفته تا بازگشت محمد نصرتي. در هر حال باقي ماجرا مربوط به بازيكنان و دنيزلي است و از آن‌ها انتظار دارم كه هواداران را در اين بازي خوشحال كنند كه اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

رويانيان درباره شرايط پرسپوليس در اردوي قطر و تمهيدات انديشيده شده براي بازي با الهلال هم گفت: فعلا همه چيز در قطر خوب پيش مي‌رود. در تلاشيم در بازي مقابل الهلال عده‌اي از هموطنان حاضر در عربستان براي حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه بروند تا نماينده ايران در اين بازي تنها نباشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره صحبت‌هاي علي فتح‌الله‌زاده و اين جمله مديرعامل استقلال كه گفته بود “رويانيان نگذارد من به سيم آخر بزنم و اسم دوپينگي‌هاي پرسپوليس را بگويم” گفت: پيش از اين درباره اين مسائل صحبت كرده‌ام و ديگر هم قصد ندارد جواب مديرعامل استقلال را بدهم. فتح‌الله‌زاده اسم دوپينگي‌ها را بگويد تا ببينيم چه مي‌شود. اين كه اين بحث تا همين جا هم ادامه پيدا كرده اصلا خوب نيست و نبايد كار به اينجا كشيده مي‌شد. در شان من نيست كه ديگر درباره اين مسائل صحبت كنم.

 

وی درباره اهدافش از حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هدف اصلی من از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اقتصادی کردن باشگاه‌ها، حرفه‌ای شدن آن‌ها و در ‌‌نهایت خضوصی سازی در فوتبال ایران است

محمد رویانیان که در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نماینده باشگاه‌ها برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون کاندید شده است اظهار داشت: با توجه به هشدارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فرا‌تر از آن برای توسعه و پیشرفت فوتبال در جهت حرفه‌ای شدن، فرصت چندانی برای انجام یکسری اقدامات اساسی وجود ندارد. باشگاه‌ها و لیگ، ستونهای اصلی فوتبال هستند ما باید به دنبال اقتصادی کردن باشگاه‌ها، حرفه‌ای سازی آن‌ها و در ‌‌‌نهایت خصوصی سازی باشیم.

وی ادامه داد: من نیامده‌ام تا در زمینه مسائل فنی ورود کنم بلکه هدفم کمک به توسعه باشگاه‌ها است و در این راستا هر کس که رئیس فدراسیون باشد در کنارش این موضوعات را به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به مشکلات هیات‌های فوتبال گفت: شاید یکی از بخشهایی که برای موفقیت فوتبال آن چنان که شایسته آن است مورد توجه قرار نگرفته هیات‌ها به عنوان بازوهای فدراسیون باشد. آن‌ها زحمات چشمگیری را برای برپایی مسابقات در سطوح مختلف، موفقیت باشگاه‌ها، توسعه فوتبال و رسیدن بازیکنان به سطح مسابقات و تیم ملی متحمل می‌شوند که کمتر به چشم می‌آید اعتقاد دارم با توجه بیشتر به این بخش می‌توان بهره فراوان­تری از قابلیت‌های موجود برد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان، گفت: نقش باشگاه‌ها در تصمیم سازیهای فوتبال نباید به شرکت در انتخابات هیات رئیسه برای هر چهارسال یکبار محدود شود از وظایف هیات رئیسه یکی هم افزایش مشارکت باشگاه‌ها در امور فوتبال است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)