پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر فتح‌الله‌زاده فردا به ورزشگاه بیاید به پروین می‌گویم فکری به حال حضورش در ترکیب پرسپولیس بکند.

محمد رویانیان اظهار داشت: هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم و حالا نوبت هوادارانی است که دوست دارند برای حمایت از کسانی که تاریخ‌سازان پرسپولیس هستند بیایند.

وی افزود: ما به صحبت‌ها کاری نداریم، بازی پرسپولیس و ستارگان میلان به هر قیمتی که شده برگزار خواهد شد و همه ساعت 15 چشم انتظار حضور هواداران در آزادی هستیم. واقعا حیف است که مو سفیدان بعد از سالها به ورزشگاه بزرگی بیایند و یاد و خاطره گذشته را زنده ‌کنند ولی هواداران نباشند.

رویانیان خاطر نشان کرد: حتی اگر فتح‌الله‌زاده هم فردا به ورزشگاه بیاید به پروین سفارش می‌کنم تا برای حضور او در چارچوب فکر بکند پس از مدیرعامل آبی‌ها می‌خواهم نگران حضور در ترکیب نباشد.

وی تأکید کرد: من در بازی‌های آسیایی به خاطر استقلال به ورزشگاه رفتم و حالا هم انتظار دارم که همه بیایند و از پیشکسوتان ما حمایت کنند. قطعاً این بازی تاریخی در محافل بین‌المللی سر و صدای زیادی خواهد کرد و من دوست دارم وقتی بازیکنان میلان می‌خواهند از تهران خارج شوند از روز باشکوهی که هواداران آن را ساختند بگویند و لذت ببرند.

رویانیان در پایان یادآور شد: از تمام پیشکسوتانی که همواره ما را یاری کرده‌اند تا این بازی بزرگ برگزار شود تشکر می‌کنم. همچنین برای تیم پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با 3 امتیاز شیرین تبریز را ترک کند. من به علی دایی ایمان دارم و مطمئنم همان طور که نیم فصل تیم ما را قهرمان کرد در انتهای فصل نیز دل مردم را شاد خواهد کرد حالا به هر طریقی که شده چون او با جدیت و تعصب خاصی برای پرسپولیس تلاش می‌کند و باز هم می‌گویم جایش در بازی فردا واقعا خالی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)