مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته فنی پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی است اما اگر لازم باشد کارهایی فراتر از تغییرات نیز انجام خواهیم داد.

 

محمد رویانیان که صبح امروز در جشن روز ملی پارالمپیک در سالن 12 هزار نفری آزادی حاضر شده بود درباره حضور در این مراسم عنوان کرد: این عزیزان قهرمانان واقعی ایران هستند و ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم. این افراد توانسته‌اند برای ایران افتخارآفرینی کسب کنند.

وی ادامه داد: جانبازان و معلولان قهرمانان واقعی و بی‌ادعای کشور هستند که همواره در مسابقات مختلف سرافرازانه پرچم ایران را به اهتزاز درمی‌آورند. افتخار می‌کنم که در این مراسم حضور دارم و وظیفه خود می‌دانم که برای تجلیل از این قهرمانان عزیز در کنار آنها حضور یابم.

رویانیان درباره اهدای مدال به این ورزشکاران خاطرنشان کرد: این مدال برای این قهرمانان یادبودی خواهد بود و برای من هم لذت خاصی دارد و آن را همواره به خاطر خواهم سپرد. من و امثال من اگر به ورزش آمده‌ایم فقط به عشق مردم بوده و هیچگاه این قبیل مراسم را فراموش نخواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکست روز گذشته این تیم برابر مس کرمان گفت: پس از بررسی‌های لازم و به موقع درباره این شکست تصمیم خواهم گرفت و صحبت می‌کنم.

رویانیان درباره تغییرات در کمیته فنی گفت: کمیته فنی به قوت خود باقی است و اگر لازم باشد حتی کارهایی فراتر از تغییرات هم در این کمیته انجام خواهیم داد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)