پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ قرعه بدی در جام جهانی نصیب ما نشده و نباید نگران باشیم؛ مسی را در بازی با آرژانتین به سیدجلال می‌سپاریم و آگوئرو را به حقیقی.

محمد رویانیان در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی، اظهار داشت: به نظر من روی هم رفته قرعه خوبی نصیب تیم ملی ایران شد. جدا از آرژانتین که همه بازیکنانش ستاره هستند می‌توانیم با بقیه تیم‌ها دست و پنجه نرم کنیم.

وی افزود: برای بازی با آرژانتین هم نگران نباشیم انشاءالله مسی را می‌سپارم به سیدجلال با تعصب و آگوئرو را می‌سپارم به حقیقی جنگنده، خودشان پرونده این بازیکنان را می‌بندند. در آن جلو هم آنقدر نوری پاس می‌دهد در کنار نکونام و تیموریان تا خلعتبری مدافعانشان را از نفس با دوندگی زیاد ببندد. حالا در بقیه بازی‌ها هم همه چیز خاص خودش است اما من به این بچه‌ها امیدوارم و همیشه فوتبال ما ثابت کرده که مرد روزهای سخت است.

وی افزود: باید از همین فردا کار را شروع کنیم و با برنامه‌ریزی رو به جلو برویم. قرعه‌کشی تمام شد و انشاءالله بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب کاری کنیم که به مرحله بعد صعود کنیم از جوانان بزرگ ایران زمین هیچ چیز بعید نیست.

رویانیان در خصوص بی‌احترامی به غلامپور مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز، گفت: تا موقعی که من هستم آقا بهزاد مطمئن باشد اجازه بی‌احترامی به او را نمی‌دهم. این مربی با شخصیت و بزرگ باشگاه پرسپولیس است و من قلبا او را دوست دارم. شما به آمار گل خوردن دروازه‌بان‌های ما در نیم‌فصل اول توجه کنید یکی از عوامل موفقیت ما بهزاد غلامپور بوده. او بسیار با غیرت و تعصب است و حالا که با پرسپولیس قرارداد بسته مطمئن باشید با غیرت و تعصب مثال‌زدنی‌اش به این تیم خدمت می‌‌کند.

وی افزود: کسانی که از روی سکو به این بنده خدا بی‌احترامی می‌کنند باید بدانند که قطعا شناسایی خواهند شد. اینها هوادار پرسپولیس نیستند و من از خود هواداران و لیدرها می‌خواهم که آنها را شناسایی کنند چون مطمئن باشید برای اینکه بخواهند برخی‌‌ها سد راه پرسپولیس شوند دست به خیلی کارها می‌زنند که حالا هم به دنبال این هستند تا تمرکز غلامپور را به هم بزنند اما آقا بهزاد کارت را بکن و بقیه چیزها را به ما بسپار.

رویانیان، ادامه داد: ما سرمربی داریم که قهرمان است و از قبل هم این موضوع بوده و هست. مطمئن باشید او مربیانی انتخاب کرده که با تمام وجودشان به پرسپولیس خدمت می‌کنند و این هم از نقاط بارز علی دایی است. حمایت قهرمان دایی از دستیارش به نظر من خیلی مسائل را ثابت کرد و امیدوارم این کار بزرگ و خوب را که اینقدر یک مربی برای دستیارش شخصیت و ارزش قائل می‌شود در فوتبال ما به صورت یک درس یاد گرفته شود. مطمئن باشید بهزاد غلامپور هم با قدرت کارش را دنبال می‌‌کند و انشاءالله خیلی زود دست حاشیه‌سازان هم توسط خود هواداران رو می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازی با ذوب آهن نیز، گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها مردانه جنگیدند و ذوب آهن هم باز هم ثابت کرد تیم کوچکی نیست. خدا را شکر غریبی و خانزاده نیز روز خوبی داشتند و من برای این جوانان در ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم.  ما برد شیرینی را مقابل ذوب آهن کسب کردیم  به هوادارانی که آمدند به ورزشگاه خسته‌نباشید می‌گویم و دست مریزاد و به تمام بازیکنانم تبریک می‌گویم. انشاءالله با همین روند و تفکرات دایی بتوانیم تا آخر خط همینطور پرقدرت جلو برویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)