پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه بسیار خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و توافقات لازم انجام شد و من به عنوان مدیرعامل باشگاه به کارم ادامه خواهم داد.

محمد رویانیان با اشاره به جلسه عصر امروز خود با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره از جمله علی پروین اظهار داشت: جلسه اعضای جدید هیئت مدیره با وزیر ورزش برگزار شد که آقای عباسی از من درخواست کردند قبل از شروع جلسه با ایشان صحبتی داشته باشم.  ما جلسه‌ بسیار خوبی را داشتیم و جلسه‌ای بود که در آن با همدیگر گفتیم و خندیدیم و تصمیمات لازم هم گرفته شد. من صحبت‌هایی هم با آقای سجادی داشتم که او هم در جلسه ما حضور داشت. قرار بود نام آقای نامی وزیر ارتباطات برای حضور در هیئت مدیره دو هفته دیگر اعلام شود اما نمی‌دانم شما خبرنگاران چگونه از آن اطلاع‌ یافتید؟

 

وی گفت: آقای اکبری معاون وزیر ورزش و جوانان، آقای جمشیدی از مدیران فرهنگی و ورزشی، علی پروین، بنده و یک عضو دیگر به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند. من ورود اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل پرسپولیس بعد از اصرار خبرنگاران مبنی بر اعلام عضو پنجم عضو هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: به ما گفته‌اند تا دو هفته آینده صحبتی از عضو پنجم نکنید اما حدس خبرنگاران درست است و آقای نامی قرار است به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت کند.

وی ادامه داد: من طی روزهای گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشتم. بسیاری از قراردادهای ما قفل شده بود و حتی اسپانسر قراردادش را با من امضا نمی‌کند چون نمی‌داند مدیرعامل پرسپولیس چه کسی است. برای هر قراردادی که پیش‌قدم می‌شدیم طرف مقابل با تشکیک با ما صحبت می‌کرد چرا که در رسانه‌ها می‌شنید و می‌دید که مدیرعاملی من روی هوا است. حتی جالب است بدانید قرار بود یک ایرانی مقیم خارج مبلغ 110هزار دلار طلب وینگادا را پرداخت کند اما او مانده بود با اخباری که در مورد رفتن من از پرسپولیس به گوش می‌رسید این پول را به چه کسی بدهد. چرا که فکر می‌کرد رویانیان رفتنی است و شاید من پول را برای خودم بردارم.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن بیان اینکه برایش مهم نیست که مدیرعامل باشد یا نه، تصریح کرد:  مدیرعاملی من ابقا شد اما این سمت برای من مهم نیست بلکه برای مهم خدمتگزاری برای مردم است. این بالاترین مقام است که به مردم خدمت کنیم.

 

رویانیان با اعلام این مسئله که در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ابقا شده در خصوص هجمه‌هایی که علیه محمد جعفر کامبوزیا در این مدت شکل گرفته است گفت: متاسفانه آقای کامبوزیا در این مدت اذیت شد. هر چند ایشان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده بود و من این خبر را رسما اعلام کردم اما زیباتر این بود با من که عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودم صحبت و موافقت من هم جلب می‌شد. به نظر من مصاحبه‌ها و ورود ناپخته بعضی از دوستان باعث شد جو به هم بریزد. من به این مسئله اعتراض کردم که چرا دوستان به صورت ناپخته حرف می‌زنند حتی وزیر ورزش هم این رفتار را تایید نکرد.

 

وی افزود: عصبانیتم را به سجادی اعلام کردم که چرا هر روز یک عضو به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه می‌شود. آقای کامبوزیا هم نیامده صحبت کرد، البته حمله به کامبوزیا بی‌انصافی است ایشان یکی از مدیران زحمتکش است و من هم به خاطر اتفاقاتی که برایشان افتاد متاثر و متاسفم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه مسائل باید صاف و روشن عمل می‌شد و اگر قرار بود آقای کامبوزیا به جای من مدیرعامل شود پنهان‌کاری نمی‌خواست. قرار هم بود کامبوزیا مدیرعامل پرسپولیس شود و مقدمات این کار هم انجام شده بود من هم دوست داشتم او مدیرعامل شود اما این مصاحبه‌هایی که او کرد واقعاً جای تعجب داشت.

 

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به مصاحبه مایلی‌کهن با تسنیم مبنی بر اینکه‌ آقایان می‌ترسند که حساب و کتابشان مشخص شود به خاطر همین علیه کامبوزیا موضع گرفته‌اند، گفت: من حساب و کتابم روشن است اما حساب‌های دیگران را هم دارند که در قسمت‌های دیگر چه کار کردند و 20 سال پیش چه بدهی‌هایی داشتند؟ دوستان فوتبالی در خصوص شرکت SIS هم صحبت‌هایی را مطرح کرده بودند اما من سند دارم که همین آقایان 12 فوتبالیست که برزیلی هم نبودند را به ایران آوردند. اگر هم حساب و کتابی داشته باشند لزومی ندارد که به کسی بگویم چون کشور دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و دولت دارد.

رویانیان در خصوص اینکه آیا این صحبت‌ها تاثیری در کارش هم داشته یا خیر اظهار داشت: در همین روزهایی که بر سر جای من جنگ بود من شب و روز کار کردم و هیچ چیز کم نگذاشتم. 30 میلیون هوادار پرسپولیس چه گناهی کرده‌اند که هر روز باید حاشیه داشته باشند؟ پرسپولیس زودتر از بقیه تیم‌ها به اردو رفت، تمریناتش را شروع کرد و یک مربی خوب آورد چرا باید به مدیریت پرسپولیس بتازند؟ چرا پرسپولیس را می‌زنید و برای آن حاشیه می‌سازید؟

 

 بعضی از دوستان هر روز به هیئت مدیره پرسپولیس می‌آمدند و می‌رفتند. من نه آمدنشان را دیدم و نه رفتنشان. من از آقای سجادی که انسان شریفی هم هست گله کردم و ناراحت شدم و معتقد بودم درست نیست که هر روز یک نفر به هیئت مدیره پرسپولیس بیاید، البته امروز از آقای سجادی عذرخواهی کردم.
وی خاطرنشان کرد: اینکه هر هفته در رسانه‌ها نام‌های مختلفی اسم برده شود که به مدیرعاملی پرسپولیس نزدیک شده است و یا جزو هیئت‌مدیره پرسپولیس خواهند شد من را عصبانی کرد و من به همین دلیل مصاحبه‌ای را علیه سجادی انجام دادم. او آدم خوبی است،‌من از او عذرخواهی می‌کنم ولی شرایط پرسپولیس نباید با این قبیل اقدام‌ها و صحبت‌های برخی افراد به حاشیه کشیده شود به همین دلیل هم من اعتراض کردم.

آقای کامبوزیا هم نسبت به ما کم‌لطفی کردند. نیامده به پرسپولیس ما را زدند. حداقل باید به او بگویم اول باید مدیرعاملی‌اش تصویب می‌شد و من هم که جزء هیئت‌مدیره بودم بعد از آن علیه ما مصاحبه می‌کردی اما اینطور رفتار کردن بی‌انصافی است.

رویانیان افزود: کامبوزیا یک فرد زحمت‌کش است و من متأثر و متأسفم از اتفاقاتی که برای او پیش آمد اما نوع ورودش به پرسپولیس و اظهارنظرهایش در مورد حساب و کتابهای پرسپولیس به زبان آورد دقیق نبود.

رویانیان خاطرنشان کرد: من خودم پلیس هستم و سرم در حساب و کتاب است. من می‌دانم حتی این آقایان از 20 سال قبل کجاها بدهکاری دارند. یک برادر بزرگ دیگر در مورد شرکتی که با ما همکاری می‌کرد صحبت‌های ضد و نقیضی مطرح کرده بود اما می‌دانم همان آقای 12 بازیکن به اسم بازیکنان برزیلی وارد فوتبال ما کرد که هیچکدام برزیلی نبودند.من پلیس هستم و حساب و کتاب‌ها را به خوبی می‌دانم اگر هم قرار باشد پرسپولیس در مورد حساب‌و کتابهایش توضیحی بدهد باید به دیوان عالی کشور، سازمان بازرسی کشور ، وزارت ورزش و ارگان‌های مربوطه توضیح بدهد.

رویانیان با بیان این مطلب که با شنیدن اخبار ضد و نقیض از کار کردن در پرسپولیس سرد نشده است، ادامه داد: همین روزهایی که در اصطلاح برای ماندن و یا رفتن من در پرسپولیس جنگ بود من شبانه‌روز برای موفقیت پرسپولیس کار می‌کردم و روحیه‌ام اینطوری بود که تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهم.

پرسپولیس 30میلیون هوادار دارد آنها چه گناهی دارند که هر روز در رسانه‌ها اخبار ضد و نقیضی در مورد تیمشان بشنوند. یک بار هم که پرسپولیس زود تمریناتش را شروع کرد و خیلی زود به اردو رفت و یک مربی قوی به نام آقای دایی را استخدام کرد من نمی‌دانم چرا می‌خواهند این تیم را به حاشیه ببرند پس چرا اینقدر برای این تیم حاشیه درست می‌کنند.

 

وی در مورد اینکه چرا علی پروین با خبرنگاران مصاحبه نکرد و با حالتی ناراحت وزارت ورزش را ترک کرد، تصریح کرد: بنده بارها رسما و کتبا از وزیر ورزش خواهش کردم که علی پروین باید در هیئت مدیره پرسپولیس باشد چون نمادی از پیشکسوتان پرسپولیس است، البته کدورتی هم وجود داشت که خوشبختانه برطرف شد. برخورد وزیر ورزش در این مورد عالی بود.

رویانیان با اشاره به درخواستش از وزیر ورزش و جوانان برای ابقای علی پروین در هیئت‌مدیره پرسپولیس تأکید کرد: بنده شفاهاً‌و کتباً از آقای وزیر ورزش خواهش کردم که آقای پروین باید در هیئت مدیره پرسپولیس بماند چرا که او نماد پیشکسوتان پرسپولیس است. خوشبختانه کدورت‌هایی هم که بود برطرف شد و من هم از آقای عباسی تشکر می‌کنم که با سعه صدر خود دیدگاه‌ها را پذیرفتند. من الآن متوجه شدم دیدگاه آقای عباسی نسبت به اتفاقاتی که این روزها در رسانه‌ها می‌شنویم نسبت به اتفاقات پرسپولیس که این روزها در رسانه‌ها می‌شنویم متفاوت است و ایشان دیدگه عالی دارد و از ما هم حمایت کرده است.

رویانیان در خصوص مصاحبه‌هایش علیه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که پس از برنامه ورزش و مردم هفته قبل به وجود آمد، گفت: در آن برنامه آقای فتح‌الله‌زاده صحبتی را در مورد دریافت پورشه و بنز از سوی بازیکنان پرسپولیس عنوان کردند که بعد از این صحبت‌های او بازتاب بسیاری در رسانه‌ها داشت. اما من می‌گویم دولت، سازمان بازرسی، سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی اعلام کنند رویانیان یک پراید یا یک ماشین خارجی دسته چندم وارد کرده است. این صحبت‌هایی است که سال گذشته هم عنوان شد و امسال هم از دهان فتح‌الله‌زاده بیرون آمد که من ناراحت شدم. خوب است من هم بگویم استقلال چه خرج‌هایی انجام داده است؟ من هم گفتم این صحبت‌ها خوب نیست سال گذشته با بازیکنان ما تماس می‌گرفتند و صحبت‌های ضد و نقیضی با آنها انجام می‌دادند بر اساس همین رویه به دو تا از بهترین بازیکنان ما ضربه زدند. فتح‌الله زاده را نمی‌گویم یک تیمی هستند که این کارها را می‌کنند. شایعه دادن بنز و پورشه به بازیکنان هم از همین قبیل اخبار بود اخباری که در نهایت به ضرر پرسپولیس شد. تمام دستگاه‌های امنیتی و نظارتی می‌توانند بررسی بکنند که من حتی یک ماشین مدل پائین خارجی هم وارد کشور نکردم. این دستگاه‌های امنیتی می‌توانند به دقت نظر خود را اعلام بکنند اما اینکه این مسئله از دهان فتح‌الله‌زاده خارج شود که بازیکنان پرسپولیس بنز و پورشه گرفته‌اند انصاف نیست و صحیح نبود. این خوب است که من یک چیزهای دیگری را در مورد استقلال و فتح‌الله‌زاده بگویم. من قسم می‌خورم با زبان روزه که سال گذشته بیشترین پولی که به یک بازیکن دادم یک میلیاردو دویست و هفتاد میلیون تومان بود آن هم فقط به یک بازیکن دادم اما پارسال تیم رقیب من به 5بازیکن خود نفری یک میلیارد و 700 میلیون تومان پول داد. من این را با سند می‌گویم در تیم رقیب من یک بازیکن ایرانی وجود داشت که 2میلیارد و 700میلیون تومان از باشگاه رقیب من پول گرفت. سپاهان و استقلال سال گذشته از ما بیشتر پول هزینه کردند. بیشتر از ما پول به بازیکن دادند اما چون من در فوتبال ناوارد بودم و از بیرون آمدم من را تخریب کردند اما دیگر نمی‌‌گذارم این کار را انجام دهند.

 

رویانیان گفت: آقایان چطور می‌گویند پرسپولیس میلیاردی خرج کرده است؟ به خدایی که شریک ندارد من مطمئن هستم استقلال یا سپاهان بیشتر از من پول داده و خرج کرده‌اند ولی من ناوارد بودم که این صحبت‌ها را مطرح کردم. دیگر نمی‌گذارم این مسائل را بگویند.

 

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه‌ کارهای من دیده نمی‌شود. من در این یک سال و نیم کارهای زیربنایی زیادی انجام دادم و دست از کارهایم برنداشته و نمی‌دارم و همین شیوه را ادامه می‌دهم.

 

رویانیان ضمن اشاره به این مسئله که اهل ماشین‌بازی نیست، اظهار داشت: من تعداد زیادی ماشین خوب در پارکینگ منزلم دارم اما دوست ندارم آنها را سوار بشوم. امروز هم با موتور می‌خواستم بیایم که راننده موتور می‌گفت تو را نمی‌برم.

 

وی در پایان در خصوص جدایی فداحسین مالکی از هیئت مدیره پرسپولیس، تاکید کرد: من برای آقای مالکی احترام بسیاری قائلم اما انتخاب اعضای هیئت مدیره و رئیس آن برعهده من نیست و برعهده وزارت ورزش است.

رویانیان با اشاره به انجام کارهای زیرساختی در باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه کارهای خوب دیده نمی‌شود اما من از کارهای زیرساختی در پرسپولیس دست نمی‌کشم و حتی در مدت زمانی که زیر فشار عوامل بیرونی بودم کارهای زیرساختی باشگاه را به خوبی انجام می‌دادم الآن هم به آقای وزیر ورزش گفتم من باید کارهای زیرساختی‌ام را ادامه بدهم.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: من به همراه آقای پروین آقای اکبری، آقای جمشیدی و آقای نامی به عنوان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)