خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان می گوید هنوز تصمیمی دربار استفان آپیا نگرفته و منتظر است تا مانوئل نظرش را درباره این بازیکن بیان کند.

محمد رویانیان ، مدیرعامل پرسپولیس درباره شایعات اخیر درباره جذب هافبک دفاعی برای تیمش گفت: ما با هیچ یک از بازیکنانی که اسم شان مطرح است ، مذاکره ای نداشتیم . فعلا تنها استفان آپیا در تمرینات تیم حضور دارد. او 2 جلسه کنار تیم حاضر بوده فکر کنم چند جلسه دیگر هم نیاز باشد تا سرمربی تیم بتواند نظرش را درباره این بازیکن بگوید. فعلا که منتظرم تا ببینم مانوئل در این باره چه نظری دارد. به هر حال آپیا اگر بتواند عملکرد موفقی از نظر آمادگی بدنی ارائه کند ، با تجربه بالای بین المللی می تواند گزینه مناسبی برای پرسپولیس باشد. با این وجود تاکید می کنم درباره این بازیکن نظر نهایی را مانوئل می دهد.

روزنامه های صبح امروز از احتمال پیوستن رضا حقیقی و امید نظری به پرسپولیس نوشته بودند اما رویانیان بی آنکه اسمی درباره این بازیکنان بیاورد تاکید دارد فعلا به گزینه دیگری فکر نمی کنند یا مذاکره ای نداشته است. نکته دیگر درباره پرسپولیس ، بحث پیشنهادهای مانوئل برای خرید تیم است . هافبک مصری و مهاجم نیجریه ای که می گویند او به باشگاه معرفی کرده است. رویانیان در این باره می گوید: من هم این خبرهای رسانه های مصری را خواندم ولی برایم عجیب است چون هرچه به مانوئل گفتم شما سرمربی تیم هستی . بهتر از ما بازیکنان را می شناسی ، حاضر نشد گزینه ای را معرفی کند و این مسئولیت را به باشگاه سپرد ولی به هر حال تنها می توانم بگویم آقای مانوئل گزینه ای برای تیم معرفی نکرده و این اخبار صحت ندارد.

بحث دیگر درباره پرسپولیس ، انتخاب مهدی مهدوی کیاست به عنوان محبوب ترین بازیکن سال آسیا ، آن هم در آخرین سال فوتبالش. رویانیان درباره کاپیتان محبوب پرسپولیسی ها می گوید: او واقعا نماد تعصب به تیم است. من پیشتر درباره خصوصیات اخلاقی آقا مهدی چیزهایی شنیده بودم اما در این یکسال واقعا از همکاری با او لذت بردم. دو بار ما با هم پای میز مذاکره برای قرارداد نشستیم. بازیکنی به این بزرگی حتی به اندازه یک بازیکن جوان که تازه وارد فوتبال شده برای ما شرط و شروط نگذاشت. شاید باورتان نشود اما اصلا برای بازی در پرسپولیس دغدغه مالی نداشت و فقط به خاطر علاقه به تیم بود که آمد و کنار ما ایستاد. شاید قرارداد او با ما به اندازه بازیکنان تیم های کم بضاعت لیگ مثل گهر باشد. امیدوارم همیشه او الگویی باشد برای دیگر بازیکنان پرسپولیس و همان طور که آقا مهدی گفته بچه ها تلاش کنند تا فوتبالش را با کاپ قهرمانی به پایان برساند.

البته مدیر پرسپولیس می گوید به رغم تلاش هایی که انجام شده برای خروج پرسپولیس از بحران ، آنها توانستند عواملی را شناسایی کنند که پروژه ای جدید برای ضربه زدن به تیم در دست دارند؛« اگر بگذارند و دست از ضربه زدن به تیم ما بردارند ، شرایط مان خوب است اما ما توانستیم جریانی را شناسایی کنیم که شروع کردند تا پروژه ای جدید را از درون تیم برای ما ایجاد کنند. تا همین امروز هم 300 میلیون تومان برای این کار هزینه کردند. ما آنها را شناسایی کردیم. در میان شان کسی هست که سابقه حضور در ارکان اداره باشگاه را داشته. الان هم قصد دارد با هزینه های هنگفت دوباره تیم محبوب طرفداران را وارد بحران کند. همین جا هشدار می دهم اگر این برنامه ادامه پیدا کند چاره ای ندارم غیر از اینکه حقایق را بی هیچ پوششی برای مردم بگویم تا آنها بدانند چه اتفاقاتی می افتد تا تیم مورد علاقه شان وارد بحران شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)