پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید یکی از ارزش‌های این دیدار خداحافظی مهدوی کیا که به احترام او این دیدار برگزار می‌شود.

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پیشکسوتان پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر میلان گفت: می‌خواهیم آنقدر میلانی‌ها در تهران بچرخانیم تا خسته شوند و برابر ما شکست بخورند. می‌خواهیم آن‌ها را چند کنفرانس ببریم و به شیرخوارگاه و محک هم آن‌ها را خواهیم برد اما بازیکنان خودمان استراحت می‌کنند تا قدرت کامل داشته باشند (با خنده).

او در ادامه ضمن امیدواری نسبت به حفظ تیم پیشکسوتان پرسپولیس افزود: خوب است که این تیم حفظ شود و می‌خواهم این مسئله را به علی پروین هم انتقال دهم. با مهدوی کیا صحبتی داشتم و چهارشنبه به جمع ما اضافه می‌شود. کریم باقری هم احتمالا به ما ا ضافه می‌شود و اگر عابدزاده هم بتواند بلیتش را کنسل کند، در این تیم حاضر خواهد بود. آن‌ها ستاره‌های فوتبال ایران هستند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در دلش هنوز ناراحتی‌هایی وجود دارد اظهار کرد: گلایه که داریم اما به موقعش درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

او در ادامه با ابراز امیدواری از دیده شدن ستاره‌های سابق پرسپولیس تصریح کرد: خیلی از جوانان ما هستند که بازی‌های این پییشکسوتان را ندیده‌اند و تنها نام‌شان را شنیده‌اند. آن‌ها برابر میلان به میدان می‌روند و به همین جهت ارتباط و حسی برای جوانان ایجاد می‌شود. از این جهت این دیدار یک کار فرهنگی – اجتماعی است. این دیدار فرصتی است تا فوتبال ایران نمایشی خوب اجرا کند و میزان محبوبیتش را نشان دهد.

رویانیان در پایان ادامه داد: این دیدار پیام‌آور صلح و یک پیغام سیاسی است. با استفاده از این نگاه و شعار گامی به جلو برداشته‌ایم و این ارزشمند است. البته یکی از ارزش‌های اصلی این دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیاست که به احترام او این دیدار را برگزار می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)