پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هواداران و عاشقان این باشگاه خواست برای جذب محمدرضا خلعتبری به او کمک کنند.

محمد رویانیان ضمن تسلیت به محمد نوری کاپیتان قرمزپوشان به دلیل از دست دادن پدربزرگش اظهار داشت: بدون شک محمد نوری یکی از بازیکنان با اخلاق و کامل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است که با تعصب مثال زدنی‌اش همیشه خالصانه برای پرسپولیس جنگیده و تأثیرات زیادی نیز در موفقیت این تیم داشته است. من به نوبه خودم به نوری با تعصب، ضایعه به وجود آمده را تسلیت عرض کرده و با او ابراز همدردی می‌کنم. او با وجود اینکه پدربزرگش را از دست داده بود اما در دیدار مقابل مس با مردانگی به میدان رفت و توانست دل هواداران را به دست بیاورد.

وی در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری و در پاسخ به سؤالی که آیا بالاخره دیروز شما با خلعتبری دیداری داشتید یا خیر، گفت: شب و روزم را برای جذب خلعتبری گذاشته‌ام و دنبال پول هستم. من دیروز فقط دیدار با خلعتبری را تأیید نکردم چون شرایط طوری بود که تیم من باید چند ساعت دیگر مقابل مس بازی می‌کرد و نمی‌توانستم با این اخبار تمرکز بازیکنانم را به هم بزنم.

وی افزود: من با خلعتبری دیدار خوبی داشتم از همین‌جا از تمام هواداران و عاشقان پرسپولیس می‌خواهم به من برای جذب این بازیکن کمک کنند تا ان‌شاءلله خلعتبری به جای بازی در فوتبال امارات، توانایی‌اش را در لیگ ایران به نمایش بگذارد.

رویانیان تصریح کرد: همچنین از خلعتبری نیز انتظار همکاری دارم. او باید به ما نشان بدهد که عاشقانه دوست دارد به ایران و پرسپولیس بیاید که این موضوع را نشان داده، ما هم تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا ببینیم خدا تا چند روز آینده چه می‌خواهد. بالاخره همه می‌دانند عجمان یک میلیون دلار برای خلعتبری می‌خواهد و به همین دلیل از هواداران و دوستداران پرسپولیس کمک می‌خواهم. امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)