مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس با تشویق ممتد علی کریمی در تمرین امروز از محمد رویانیان و علی پروین خواستند شرایط تمدید قرارداد این بازیکن در فصل آینده هر چه زودتر فراهم شود.


این تمرین پس از شكست پرسپولیس برابر الهلال ، پشت درهای بسته و در غیاب مصطفی دنیزلی برگزار شد. دنیزلی برای انجام امور شخصی راهی تركیه شده است و در غیاب وی محسن عاشوری وظیفه آماده سازی نفرات را برعهده داشت.

 

برای تماشای این تمرین 50 هوادار در ورزشگاه درفشی فر حضور یافتند كه برای دقایقی بین آنان دو دستگی به وجود آمد و زمانی كه درگیری لفظی بین آنان بالا گرفت، ماموران نیروی انتظامی با حضور خود باعث آرامش شدند.

 

مهرداد پولادی، شیث رضایی و آسمیر آودوكیچ تنها بازیكنانی بودند كه در زمان ورود به ورزشگاه برای دقایقی مورد حمایت هواداران سرخ قرار گرفتند.


علی كریمی كه ساعت ها پیش از آغاز تمرین در ورزشگاه درفشی فر حضور یافته بود، در طول تمرین بطور مداوم مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.


جمشید زارع قائم مقام و علی پروین عضو هیات مدیره پرسپولیس نیز برای دقایقی جهت ایجاد آرامش بین هواداران روی سكوها حاضر شده و با آنان به گفت وگو پرداختند.


زمانی كه علی پروین به روی سكوها رفت، هواداران پرسپولیس باسردادن شعار ‘علی فقط كریمی’ موجب تعجب علی پروین مدیر راهبردی تیم پرسپولیس شدند.


پس از این اتفاق پروین ورزشگاه درفشی فر را ترك كرد تا به گفته خود در مراسم ختم یكی از دوستانش حاضر شود.


این اقدام علی پروین با واكنش هواداران پرسپولیس مواجه شد.آنان تاكید كردند كه شرایط پرسپولیس مهمتر از امور شخصی است و پروین باید مقدمات باقی ماندن علی كریمی را در پرسپولیس فراهم كند.


محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز از حاضرین در این تمرین بود كه با برتن كردن لباس ورزشی وارد زمین شد و به دروازه بانان ضربه پنالتی زد.


هواداران پرسپولیس از محمد رویانیان خواستند تا كریمی برای فصل آینده هم در این تیم باقی بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)