پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان گفت: با توجه به سیاست‌های باشگاه، پدیده اردبیلی را پس از قرارداد ۱۰ ساله با پرسپولیس به بهترین جای اروپا برای آموزش می‌فرستیم.

محمد رویانیان پس از بازگشت از اردبیل  اظهار داشت: پس از اینکه با پدیده اردبیلی صحبت‌هایی داشتیم ایشان توسط خانواده‌اش کمی برای عقد قرارداد مردد بود، اما با تاکید علی دایی این ماجرا خاتمه یافت و ما این نابغه اردبیلی را جذب کردیم.

وی افزود: با توجه به تاکید پرسپولیسی‌ها و پیشکسوتان به دنبال این هستیم تا هر چه سریع تر این نابغه اردبیلی را به بهترین جای اروپا بفرستیم تا با دانش فوتبال روز دنیا و کار با مربیان خوب دنیا کار خود را پیگیری کند. حتی در این باره با یکی دو نفر صحبت‌هایی داشتیم و به زودی نابغه اردبیلی به اروپا می‌شود.

وی افزود: پس از این موضوع ما مدرسه فوتبال این نابغه بنام امیر حسین حاجی‌زاده را به نام مدرسه فوتبال پرسپولیس نامگذاری کردیم و انشاالله سعی خواهیم کرد به زودی اقدامات دیگری را راجع به شناسایی نخبگان در سراسر کشور انجام دهیم و اگر کسی می‌تواند به ما کمک کند منتظر آنها هستیم.

رویانیان ادامه داد: تمام برنامه‌های برای نابغه اردبیلی با هماهنگی دایی رو به جلو خواهد رفت تا انشاالله بتوانیم این سرمایه خوب ایران را به فوتبالمان هدیه دهیم. ما غیر از جذب این نابغه ظرف یک سال گذشته هفتاد مدرسه فوتبال در سراسر کشور تاسیس کردیم و 13 هزار هنرجو داریم که انشاالله تا انتهای فصل مدارس فوتبال را به 100 و هنرجوها را به 20 هزار نفر افزایش خواهیم داد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: شعار ما در باشگاه پرسپولیس برای کسب نخبگان مانند حاجی زاده و فرستادن آنها به قلب اروپا برای دانش اندوزی و منشور ما تربیت، اخلاق، مسائل فنی، علمی و احترام که انشاالله سعی می‌کنیم با این شعار و جو لازم باز هم بهترینها را شناسایی و آینده آنها را تضمین کنیم. انشاالله این نابغه اردبیلی بتواند که در آینده به فوتبال ایران کمک کند که با تاکیدات دایی و نظر او انشاالله بهترین تصمیم‌ها را برای این نابغه می‌گیریم، همچنین مربی این نابغه اردبیلی نیز به مدت سه سال به عنوان مربی تیم‌های پایه پرسپولیس انتخاب شد و کار خود را از این به بعد در این باشگاه دنبال می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)