پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای تیم طوری با بازیکن تازه وارد برخورد کردند که دنیزلی گفت ایمون زاید اصلا بازیکن نیست.

محمد رویانیان در گفت و گویی جزییات تازه ای را از حضور ایمون زاید در پرسپولیس مطرح کرده است.

وی در این باره عنوان کرد: روز دومی که زاید را در بین چند بازیکن انتخاب کرده و به ایران آوردم جو بدی در تیم شکل گرفت به نحوی که بازیکنان روبرو او ایستاده و یکی از تیم گفت این در زمین خاکی هم بازی نکرده است. جوری بود که کسی به او سلام هم نمی داد.وقتی سر تمرین رفتم دنیزلی گفت این بازیکن را همین امروز دیپورت و به کشورش بفرستید این اصلا بازیکن نیست.هیچ بازیکنی از زاید خوشش نمی آید.

وی ادامه داد:با شنیدن این جمله گفتم این بازیکن کلا یک روز هم نشده به ایران آمده و  چطور ارزیابی کردید؟اما دنیزلی با توجه به جوی که علیه زاید بود گفت اخراجش‌کنید. بعد از این صحبت چند روزی بین من و دنیزلی تماسی نبود، تا اینکه دنیزلی همراه با دسته گل به دفترم آمد و کدورت ها رو رفع کرد.

رویانیان خاطرنشان کرد:به دنیزلی گفتم من شما را با عزت احترام اوردم اما شما بازیکنی که اقای گل ایرلند بود را با یک جلسه تمرین دیپورت می کنی ؟ شما باید با بازیکنان پرسپولیس برخورد کنید این شیوه رفتار با بازیکن خارجی درست نیست دنیزلی هم حرف من را قبول کرد و به ایمون فرصت داد. دیدید که در دربی چیکار کرد من بعد از دربی رفتم رختکن و به بازیکن ها گفتم این همان بازیکنی بود که گفتید در زمین خاکی بازی نکرد و  حتی سلام هم به او نمی دادید که همه بازیکن ها سرشان را به زمین انداختند و حرف من را قبول کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)