مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان معقتد است پرسپوليس نخستين باشگاهي است كه در كشور خصوصي مي‌شود.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مراسم رونمايي از وب سايت جديد پرسپوليس و همچنين لوگوي جديد اين باشگاه اظهار كرد: از هواداران چند ميليوني خودمان مي‌خواهيم كه در وب سايت جديد باشگاه ثبت‌نام كنند.

 

نه به خاطر اين كه ما به مناسبت دهه فجر جوايزي را در نظر گرفته‌ايم ، بلكه براي نام پرسپوليس و بزرگي اين باشگاه.

 

رويانيان ادامه داد: به مناسبت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ما 33 جايزه در نظر گرفته‌ايم كه پنج جايزه ماشين است و البته ماشينش هم خارجي است!

 

وي در ادامه گفت: نكته‌اي كه دوست دارم به آن اشاره كنم اين است كه من تا به حال در همه حوزه‌ها فعاليت كرده‌ام اما هيچ كس را مثل خبرنگاران ورزشي اين قدر فعال نديده‌ام. آن‌ها شب و روز كار مي‌كنند و تازه شب‌ها گل كارشان است. بايد به همه آن‌ها درود بفرستم كه دائما در حال خدمت به ورزش كشور هستند.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش خطاب به عزيز محمدي گفت: مطمئن باشيد كه ما به دنبال يك باشگاه حرفه‌اي هستيم. باشگاه پرسپوليس در بحث خصوصي سازي پيشرفت‌هاي زيادي داشته و ان‌شاءالله اولين باشگاهي خواهد بود كه خصوصي مي‌شود. ما در اين راه جلوتر از بقيه هستيم و با يك نگاه علمي ديدي متفاوت را نسبت به خصوصي سازي براي باشگاهمان ايجاد كرده‌ايم. نگاهي كه ما داشتيم از نگاه فعلي به خصوصي سازي متفاوت بود. ما دو فاكتور خصوصي‌سازي و مالكيت را در كار خودمان با هم تلفيق كرديم.

 

وي افزود: پرسپوليس در مسير حرفه‌اي شدن است. ما همچنين براي تيم‌هاي پايه طرح «الماس» را پايه ريزي كرده‌ايم كه به زودي خبرهاي خوبي از آن خواهيد شنيد. اين طرح يك طرح سيستمي، علمي و فراگير به تيم‌هاي پايه دارد و ان‌شاءالله در نقاط مختلف كشور بازيكنان مستعد جذب پرسپوليس خواهند شد.

 

رويانيان در پايان با اشاره به سالگرد درگذشت سه بازيكن پيشكسوت پرسپوليس گفت: اين روزها سالگرد درگذشت سه عزيز به نام‌هاي «محراب شاهرخي»، «صفر ايران پاك» و «مجيد سبزي» است. آن‌ها پرسپوليسي‌هايي بودند كه براي اين باشگاه زحمت كشيده بودند و وظيفه ماست كه از آن‌ها ياد كنيم. فردا به نشانه يادبود اين سه نفر با عكسي از آن‌ها جلوي تيم داربي را آغاز خواهيم كرد.

 

مراسم رونمايي از لوگو و پورتال اينترنتي باشگاه پرسپوليس امروز با حضور عزيزالله محمدي رييس سازمان ليگ برگزار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)