پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نحوه اجرای برنامه شب گذشته ۹۰ و اجازه ندادن به وی برای دفاع از خودش انتقاد کرد.

محمد رویانیان اظهارداشت: متاسفانه در برنامه 90 شب گذشته عدالت رعایت نشد، آقای فردوسی‌پور! وقتی که از تریبون هرچه دوست داری می‌گویی و انتقاد می‌کنی و حرفهایت را یکطرفه می‌زنی پس چرا اجازه ندادی پاسخت را بدهم.

وی افزود: متأسفانه از برنامه 90 استفاده شخصی می‌کنید ولی باید بدانید که شما یک مجری هستید، اگر به حرفی انتقاد دارید بحق است با مصاحبه در سایت‌ها و روزنامه‌ها جواب آن را بدهید ولی اگر در برنامه 90 حرف می‌زنید حق من است که پاسخ من را بشنوید. چرا ترسیدید که پاسخ من را بشنوید.

رویانیان ادامه داد: شما حق ندارید یک‌طرفه قضاوت کنید ، من از اول برنامه تلفن همراهم روشن بود و فقط چند لحظه به دلیل شارژ خاموش شد که سریعاً آن را شارژ کردم. سپس به برنامه زنگ زدم و گفتم آماده پاسخگویی هستم ولی دوست نداشتند با من ارتباط برقرار کنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: من به طور مفصّل در ارتباط با نظر شما و حرفهایی که زدیدی بیانیه‌ای را از طرف باشگاه صادر خواهم کرد تا هواداران بدانند هدف من حفظ حقوق باشگاه است نه برخورد با فردوسی‌پور.

مدیرعامل قرمزپوشان در پایان در مورد کارشناس داوری 90 نیز گفت: آقای کارشناس! با صحبت‌هایی که مطرح کردید من تازه متوجه شدم چرا 15 سال است که شما کارشناس برنامه 90 هستید، شما باید در مورد داوری نظر بدهید نه چیز دیگر، برای من سئوال است که چرا درباره هزینه‌های برنامه 90 اظهارنظر می کنید و وکیل مدافع می‌شوید، کار شما کارشناسی داوری است نه نصیحت کردن من و پرداختن به هزینه‌های 90 ؛ من باز هم می‌گویم تازه معلوم شد که شما چرا 15 سال کارشناس برنامه 90 هستید.

رویانیان در پایان یادآورشد: ضمنا باید این را عرض کنم کنم که من از آقای فردوسی‌پور هیچ‌گونه عذرخواهی نکرده‌ام پس بهتر است بهتر ایشان در جریان این موضوع باشند. البته باز هم اعلام می‌کنم در اطلاعیه‌ای جواب ایشان را در مورد سایر مسائل به صورت مفصل خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)