پرسپولیس نیوز :مدیرعامل پرسپولیس مرحوم "ناصر حجازی" را متعلق به کل فوتبال ایران و جهان دانست و از وی به عنوان مردی ساده، شفاف و فوتبالیستی با عظمت یاد کرد.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم تجلیل از مرحوم ناصر حجازی مراسم تجلیل از ناصر حجازی را اقدامی بسیار عالی و شایسته خواند و افزود: این که از وی تجلیل به عمل آمد، بسیار کار خوب بود و ما هم از آن خوشحالیم و امشب به احترام ناصر و با افتخار به اینجا آمدیم؛ همان طور که خیلی از پرسپولیسی‌ها نیز آمدند. وی متعلق به کل فوتبال ایران و جهان است و یک ایرانی ساده، شفاف، بزرگ و یک فوتبالیست باعظمت بود.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: البته برگزاری این گونه مراسم‌ها برای تجلیل از بزرگان فوتبال کشور اقدامی پسندیده است ولی کافی نیست. به هر حال وظیفه همه ماست که از بزرگانی مانند او که در کشورمان نایاب هستند، به خوبی تجلیل کنیم و یادشان را گرامی بداریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد گرم میان او و فتح‌الله‌زاده در مراسم بر خلاف کری خوانی‌هایشان در روزنامه‌ها گفت: من و فتح‌الله‌زاده با یکدیگر رفیق هستیم، ولی کری خوانی در فوتبال نیز لازم است کما این که اگر کری نخوانیم، روزنامه‌ها و سایت‌ها سوژه‌های داغی برای نوشتن ندارند و در حقیقت کری خوانی‌های میان ما نمک فوتبال است.

وی درباره پیش‌بینی نتیجه‌ داری نیز گفت: داربی جدال بین من و فتح‌الله‌زاده نیست و البته ان‌شاءالله در داربی نیز پیروز می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)