پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طرحی از هواپیمای پرسپولیس روی سایت ها رفته است و گفتند فتوشاپ است اما امروز قراردادش را امضا کردیم.

محمد رویانیان در مراسم امضا تفاهمنامه میان باشگاه پرسپولیس و شرکت هواپیمایی فراز قشم عنوان کرد:تشکر می کنم از مدیرعامل راه آهن،قشم ایر که در کنار همدیگر با همفکری و هم اندیشی در راستای تجارت در فوتبال کارهایی را شروع کرده ایم که یکی پس از دیگری انجام می شود.از رییس و اعضا هیات مدیره سورینت تشکر می کنم.از برادر خوب و مدیر خوش فکر،آقای رییسی کیا تشکر می کنم که فرصت خوبی را در اختیار ما قرار دادند تا در بحث خصوصی سازی گام برداریم.

وی ادامه داد:من به عنوان نوکر هواداران پرسپولیس برنامه هایی را درباره توسعه همه جانبه باشگاه داشتم و چه باشم و چه نباشم کارهای زیربنایی یک پس از دیگری انجام و برداشت خواهد شد.

زیرساخت و دیتا بیس فروش بخشی از پرسپولیس به هواداران انجام شده است.موافقت اصولی برای حضور پرسپولیس در بورس انجام گرفته است.امروز به لطف قشم ایر و سورینت یکی از موارد را اعلام می کنم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:طرحی از هواپیمایی پرسپولیس روی سایت ها رفته است و گفتند فتوشاپ است.الان جمع شدیم که قرارداد هواپیما را امضا کنیم.من مسائل کلی را گفتم.امیدوارم روزهای خوبی را در پیش داشته باشیم.

رویانیان گفت:از زنجانی تشکر می کنم و رییسی کیا.زنجانی حمایت از ورزش را آغاز کرده است.

وی افزود:این هواپیما با لوگوی پرسپولیس در همه جای ایران پرواز می کند.قرارداد ما دو سال است.ممکن است تعداد هواپیماهای ما بیشتر شود.هواداران ما با کارت هواداری از حداقل 5 درصد تخفیف برخوردارند.کلیه پروازهای داخلی ما توسط سورینت به صورت رایگان انجام می شود.

رویانیان تاکید کرد:اگر هوادار ما به این پرواز بیاید یک پکیج در اختیارشان قرار می دهیم.مهمانداران هم با لباس پرسپولیس در خدمت مسافران خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)