خوان رومن ريکلمه، ستاره سابق بوکاجونيورس، عادت ندارد که در کنفرانس هاي خبري اش جنجال آفريني کند ولي اين بار تصميم گرفته تا در رويه اي متفاوت، نسبت به صحبت هاي مارادونا واکنش نشان دهد.

اندکي بعد از شکست بوکاجونيورس در فينال کوپاليبرتادورس مقابل کورينتيانس بود که ريکمله اعلام کرد که احساس خالي بودن مي کند و حس مي کند که نمي تواند کار خاصي براي بوکاجونيورس انجام دهد و ميخواهد فوتبالش را در تيم ديگري دنبال کند.
بعد از آن مارادونا درواکنش به اين صحبت گفت:« اگر ريکلمه خالي است، خب خودش را پرکند.»

حالا ريکلمه پاسخ آن صحبت ها را داده و گفته:« حرف هايي که اين آقا مي زند، براي من جذابيتي ندارد.»

رابطه ريکلمه و مارادونا از زمان حضور دن ديگو برروي نيمکت مربيگري تيم ملي آرژانتين تيره و تار شد؛ درآن زمان ريکلمه اعلام کرد که به دليل آنکه کدهاي رفتاري و فوتبالي مشابهي با سرمربي تيم ندارد، هرگز درتيم مارادونا توپ نخواهد زد.

حالا ستاره آرژآنتيني در صحبت هايي اعلام کرده که قصد بازگشت به بوکا را ندارد:« من ديگر به بوکا باز نمي گردم. نمي دانم که چه کار بايد بکنم. با خانواده ام صحبت مي کنم و شايد براي اولين بار با آنها به تعطيلات رفتم.»

البته او از شرايط فيزيکي اش راضي است:« حس مي کنم که بهتر از قبل هستم و هر دو روز درميان بازي مي کنم. »

اين درحالي است که هواداران بوکاجونيورس تمايل زيادي دارند تا ريکلمه را دوباره در پيراهن تيمشان ببينند. هرچند که خود او نظر ديگري دارد:« ماندن در اينجا آسان است. مردم مرا دوست دارند و دستمزد خيلي بالايي هم دريافت مي کنم. ولي من بعد از حضور در فينال کوپا ليبرتادورس از اين تيم رفتم؛ اين براي من، آخرش بود. نشان دادم که در 34 سالگي مي توانم در اوج، فوتبال بازي کنم. حضوردر آن تورنمنت به من روحيه زيادي داد.»

البته قرارداد ريکلمه با بوکاجونيورس تا 30 ژوئن سال 2014 اعتبار دارد و او درخواستي براي لغو قراردادش ارائه کرده؛ هرچند که دانيل آنگليسي، رئيس باشگاه، با اين درخواست موافقت نکرده و دراين باره گفته:« ريکلمه مي خواست قراردادش را لغو کند ولي بهترين راه حل قانوني براي باشگاه، اين بود که اين قرارداد را به حالت تعليق دربياورد.»

با اين وجود ريکلمه اعلام کرده که باتمام وجود طرفدار بوکا خواهد ماند:« من به عنوان يک طرفدار واقعي بوکا، هميشه هوادار اين تيم خواهم ماند، افراد ديگري هستند که هوادار واقعي تيم نيستند.»

در روز 9 جولاي بود که هواداران بوکاجونيورس در سرتاسر آرژآنتين راهپيمايي هايي ترتيب دادند و طي آن از ريکلمه خواستند تا به تيمشان بازگردد. ريکلمه با تشکر از هوادارانش دراين باره گفت:« من اين راهپيمايي ها را در خانه مي ديدم. تنها بودم و کلي گريه کردم.»

البته هدف او از شرکت در اين کنفرانس خبري، اعلام اين بود که تنها به اين خاطر بوکا جونيورس را ترک کرده که ديگر هدفي براي رسيدن به آن پيش رويش نمي ديد و به اين نکته اشاره کرده که مشکلي با مربي و مديران تيم نداشته .

درحالي که شک و گمانه زني هاي زيادي درمورد دليل جدايي او وجود دارد، خود ريکلمه احساس خوشحالي مي کند، چون هيچ کسي به شرايط او شکي ندارد:« کسي با من بحث نمي کند که تو مي تواني به فوتبالت ادامه دهي يا نه. اين مهمترين نکته است.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)