مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی در سومین فصل مربیگری خود در لیگ برتر، سومین جام را هم به دست آورد.

 

دایی با دستیابی به عنوان قهرمانی بیست و چهارمین جام حذفی کشور، حالا صاحب یک رکورد دیگر در فوتبال کشورمان شده است که شاید به راحتی قابل تکرار نباشد.

 

دایی در حالی سومین جام قهرمانی در عرصه مربیگری باشگاهی را به دست آورد که در مجموع سه فصل در لیگ برتر مربیگری کرده و با رکورد 100 درصدی کسب جام؛  حالا صاحب یک جام به ازای هر فصل مربیگری در فوتبال کشورمان است.

دایی که پیش از این نیز توانسته بود مقام قهرمانی لیگ برتر را همراه با سایپا تجربه کند، جمعه توانست از عنوان قهرمانی پرسپولیس و خودش در جام حذفی دفاع کند تا  به ازای هر یکسال مربیگری، کسب یک جام قهرمانی را نیز در کارنامه اش داشته باشد.

 

بیست و چهارمین قهرمانی پرسپولیس در بیست و چهارمین جام حذفی!

 

قهرمانی در جام حذفی این فصل، بیست و چهارمین عنوان رسمی تیم پرسپولیس طی تاریخ این باشگاه بود. نکته جالب این بود که بیست و چهارمین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در بیست و چهارمین دوره جام حذفی بدست آمد.

سرخپوشان پرسپوليس طي 43 سالي که در مسابقات رسمي کشور شرکت کرده اند، 24 بار قهرمان شده اند که این عناوین شامل یک قهرمانی در آسیا، 9 قهرماني در ليگ ، 5 قهرماني در جام حذفي، 6 قهرمانی در جام باشگاههای تهران و 3 قهرمانی در جام حذفی تهران است. پرسپولیس با 24 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم ایران محسوب می شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)