مرجع خبری پرسپولیس : گفته می شود عباس انصاری فرد هم یک میلیارد تومان به بدهی های پرسپولیس افزوده است !

دستيابي به عدد بدهكاري هاي استقلال و پرسپوليس كار ساده اي نيست. به خصوص آنكه سرفصل اين بدهي ها با هم متفاوت است و شاخه هاي مختلفي دارد و البته در دوره مديران متفاوتي به ثبت رسيده است. داستان بدهي هاي پرسپوليس به آغاز دوران مالكيت سازمان تربيت بدني  بازمي گردد، زماني كه اكبر غمخوار با سمت مدير عامل كار خود را آغاز كرد . اين آغاز بحران مالي پرسپوليس است كه ساليان سال ادامه داشته و مديران بعدي ، از جمله حجت الله خطيب ، محمدحسن انصاري فرد ، حبيب كاشاني ،داريوش مصطفوي و عباس انصاري فرد موفق به كاهش آن نشده اند.در اين بين ، دوران خطيب با ثبت بدهكاري هاي عظيم و دوران كاشاني با حداكثر درآمد در ذهن ها مانده است.

در استقلال نيز ظاهرا اكثر بدهي ها به دوران علي فتح الله زاده باز مي گردد.بدهي كلي پرسپوليس در دوراني كه كاشاني آن را اعلام كرده ، حدود 11 ميليارد تومان بوده است كه از شركت پارس الكتريك تا حسين هدايتي و يحيي گل محمدي  را در بر مي گيرد.ظاهرا عباس انصاري فرد نيز در پايان سال كاري يك ميليارد تومان به بدهي باشگاه افزوده است كه اين رقم به 12 ميليارد خواهد رسيد. در حال حاضر بازيكناني مثل علي انصاريان (24ميليون )، ناصرابراهيمي (83 ميليون)، يحيي گل محمدي ، داوود فنايي ،نلووينگادا،  محمد محمدي ، بهروز رهبري فرد ، فرهادخيرخواه و… از جمله طلبكاران پرسپوليس هستند. 

بدهكاريهاي استقلال هم البته سنگين است اما نه به اندازه پرسپوليس. تئودي يونگ (83500يورو)، ميثم بائو( 800/14 ميليون )، محمد نوازي (60ميليون)و همينطور تيم فوتسال استقلال و… كه اين مبالغ را واعظ آشتياني بايد به بدهكاران پرداخت كند. به گفته يك عضو كميته انضباطي آنها در اين موضوع  به هيچ وجه كوتاه نخواهند آمد و باشگاه پرسپوليس و استقلال حق تبت قرارداد تا قبل از تسويه حساب كلي را نخواهند داشت…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)