پرسپولیس نیوز :  ابوالحسن شیرازی می‌گوید باشگاه‌ها باید تا فردا نسبت به تسویه حساب یا گرفتن رضایت از شاکیان خود اقدام کنند.

دبیر هیات فوتبال استان تهران درباره مشکلات استقلال و پرسپولیس برای ثبت قراردادهای این دو تیم گفت: مشکل این دو تیم هنوز برطرف نشده است. بر اساس برنامه‌ای که آقای نبی ارسال کرده باشگاه‌ها باید تا فردا مدارک‌شان را به سازمان لیگ تقدیم کنند. یکی از این مدارک تسویه حساب آنها با بدهکاران است. استقلال و پرسپولیس تا فردا باید پیش آقای حسن‌زاده بروند و مدارک تسویه را ارائه دهند. ما تابع نظر کمیته‌انضباطی هستیم و باید ببینیم که آنها چه تصمیمی می‌گیرند. اگر کمیته‌ انضباطی موافقت کند، برای بازیکنان این دو تیم کارت صادر خواهیم کرد اما تکمیل مدارک باید تا فردا انجام شود.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در پاسخ به این سوال که اگر این مشکل حل نشود، چه اتفاقی رخ خواهد داد، بیان کرد: قطعا این مشکلات هر سال وجود داشته است. در سال گذشته هم این مشکلات بود و به هر حال باید مدیر مربوطه رضایت شاکیان را بگیرد. به هر حال دو طرف در این قراردادها حضور دارند و ما تنها به عنوان شاهد این قراردادها را تایید می‌کنیم. در حال حاضر هم در اینجا مدارکی مثل تسویه حساب و کارت پایان خدمت را کامل می‌کنیم و این سازمان لیگ است که به آنها مشروعیت می‌دهد و اگر بدهی نباشد، کارت صادر می‌کند.

شیرازی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جدیت لازم برای اجازه ندادن به ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار مثل استقلال و پرسپولیس وجود دارد، گفت: بله. این جدیت هست. باید مطالبات مسترد شود. به هر حال باید توافق بین باشگاه و طلبکاران اتفاق بیفتد و باشگاه‌ها هر چه سریع‌تر این مساله را حل کنند تا دچار مشکل نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)