پرسپولیس نیوز : نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: می‌دانستم با هجمه‌های زیادی رو به رو می‌شوم.

امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: از ابتدای ورود به موضوع واگذاری و ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می دانستم با حواشی زیاد روبرو خواهم شد و احتمال هجمه های غیر منصفانه و مغایر با روحیه جوانمردی زیاد است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: شفاف کار کرده ام و اعتبارم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم و به زودی اسناد معتبر و مستند نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه و حامیان مالی را بصورت مکتوب در اختیار مراجع ذی صلاح اجرایی و نظارتی کشور از جمله وزیر ورزش و جوانان، وزارت اطلاعات، مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور قرار می دهم.

خادم در مورد سئوالاتی که برای افکار عمومی درباره نحوه عملکرد او در ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ایجاد شده گفت: بعد از تعطیلات خرداد ماه وارد موضوع تحویل دو شرکت دولتی استقلال و پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی و برگزاری مزایده می شویم اما قبل از آن قصد دارم در نشستی با سردبیران و مدیران رسانه های ورزشی کشور به سئوالات آنها در مورد علل انتخاب این افراد به عنوان هیات مدیره و حامیان مالی دو باشگاه صحبت کنم ضمن اینکه از نظر مشورتی اصحاب رسانه در این جلسه استفاده خواهم کرد.

بنابر این گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش اعلام کرد با توجه به خواست آقای خادم اوایل هفته آینده با دعوت از سردبیران و مدیران ورزشی رسانه ای کشور این نشست در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)