پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:تا آخر هفته باشگاه پرسپولیس اسپانسر را مشخص می کند.

 محمدرضا زادمهر در خصوص جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: این جلسه برای بررسی تمامی موضوعاتی است که در طول هفته اتفاق می افتد و موضوع جدیدی نیست. تمامی اعضای هیات مدیره تلاش می کنند با برگزاری این جلسات مشکلات باشگاه پرسپولیس را به حداقل برسانند.

وی درباره نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ و همچنین محرومیت باشگاه پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: تا این لحظه من این خبر را فقط از طریق رسانه ها خواندم و اصلا در خصوص این موضوع نامه ای به باشگاه نرسیده و وقتی هم نامه ای به باشگاه نرسیده لزومی ندارد در رسانه ها درباره آن بحث کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت اسپانسر باشگاه بیان داشت: تا آخر هفته باشگاه پرسپولیس اسپانسر را مشخص می کند. ما در این جلسه با یکی از گزینه های اسپانسرینگ باشگاه به توافق و جمع بندی کامل رسیدیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

زادمهر تصریح کرد: به جز مساله اسپانسر در جلسه امروز در خصوص بدهی های باشگاه و همچنین بدهی های معوقه بازیکنان و مربیان خارجی هم بحث و تبادل نظر و قرار شد راه حلی پیدا کنیم تا بدهی باشگاه هر چه زودتر پرداخت شود. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)