پرسپولیس نیوز :  عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:نتیجه گرفتن پرسپولیس در این روزها حاصل آرامش موجود در تیم است و هرکس بخواهد این آرامش را بهم بریزد با او برخورد می کنیم. مطمئنا کمیته انضباطی با این مساله برخورد لازم را به عمل خواهد آورد

محمد زادمهر ، درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هفته گذشته به همراه اعضای هیئت مدیره یک جلسه داشتیم و درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم.خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی است و کار خودش را انجام می دهد. آمادگی بالایی برای ادامه مسابقات لیگ برتر داریم.

وی در ادامه افزود: در هفته پیش رو باید با تیم خوب تراکتورسازی بازی کنیم. این تیم هم خوشبختانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حریف خود را شکست داد. اما ما برای کسب عنوان قهرمانی باید این تیم را شکست دهیم. 9 بازی باقیمانده است و 27 امتیاز داریم. هر تیمی که حداکثر امتیازات را کسب کند؛ می تواند قهرمان شود. بچه ها ما نشان داده اند که لیاقت قهرمانی داریم.

وی درباره احتمال رایگان شدن بلیت بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی برای هواداران سرخپوشان تهرانی تصریح کرد: به دلیل اینکه هم تراکتورسازی و هم پرسپولیس تیم های محبوبی به شمار می روند و در جدول هم شرایط حساسی دارند این مسابقه به خودی خود پر شود و نیازی به رایگان کردن نداشته باشد. از طرفی باید بدانیم رایگان بلیت بازی ها به صورت موقت نتیجه بخش است وبرای بلندمدت باید بلیت را ارزان کنیم تا هم مردم به ورزشگاه ها بیایند و هم باشگاه ها متضرر نشوند.

محمد زادمهر درباره آخرین وضعیت طرح استعدادیابی باشگاه پرسپولیس بیان داشت: این طرح هم با سرعت و به خوبی در حال پیشرفت است. به مرور زمان سایت را باز می کنیم؛ عده ای ثبت نام می کنند طی مراحل مختلف از آنها تست گیری می شود و غربال می شوند و دوباره این اتفاق تکرار می شود تا استعدادهای ناب و کسانی که اعتقاد دارند پشت خط مانده اند  به حقشان نرسیده اند فرصتی برای عرض اندام پیدا کنند. خوشبختانه استقبال خوبی هم به عمل آمده است. استعدادهای خوبی هم پیدا شدند ما  اگر بتوانیم حتی دو، سه نفر از این خیل عظیم را به باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران تقدیم کنیم کار بسیار بزرگی را انجام دادیم. ضمنا باید اینجا بگویم این طرح ما هیچ تداخلی با آکادمی ما و تیم های پایه ندارد. بازیکنانی که اضافه می شوند قرار است در قالب تیم ب به صورت مخلوط مورد  استفاده قرار بگیرند و با هر سن و سالی می توانند حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس همواره سردمدار بسیاری از اتفاقات مثبت در فوتبال ما بوده است. اولین بدنساز، روانشناس و پزشک در باشگاه پرسپولیس فعالیت خودش را آغاز کرد و سپس در بقیه تیم ها از مساله پیروی کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اعتصاب یک روزه بازیکنان و همچنین حرکتی که مهدی طارمی انجام داد و در ادامه منجربه عذرخواهی اش شد، توضیح داد: نتیجه گرفتن پرسپولیس در این روزها حاصل آرامش موجود در تیم است و هرکس بخواهد این آرامش را بهم بریزد با او برخورد می کنیم. مطمئنا کمیته انضباطی با این مساله برخورد لازم را به عمل خواهد آورد اما نیازی نیست که این قضیه رسانه ای شود. مهدی طارمی هم پسر بسیار خوب و باشخصیتی است اگر می خواهید به شخصیت بالای او پی ببرید باید به عذرخواهی اش از جامعه رسانه و مردم توجه داشته باشید. مطمئنا او مصمم تر و با اراده تر به کار خودش ادامه خواهد داد.

زادمهر در پایان درباره صحبت علی دایی علیه برانکو درباره اتفاقات جام جهانی 2006 گفت: من اطلاعات لازم را درباره این قضیه ندارم و اظهار نظر نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)