پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: به نظر من نفراتی که جذب کرده ایم بسیار خوب و مناسب هستند و فکر می کنم بتوانیم امسال با شرایط خوب رقابت ها را آغاز کنیم.

محمدرضا زادمهر اظهار داشت: امروز جناب آقای دکتر نصرالله سجادی برای دریافت گزارش سالیانه به باشگاه پرسپولیس آمد که بحث هایی درباره تیم بزرگسالان پرسپولیس، تیم پایه ها، موضوع امور مالی و ارزی و همچنین موضوع بازیکنان خارجی و واریز دلار به حساب آنها پیگیری شد.

وی درباره موضوع مدیرعامل باشگاه ادامه داد: بحث مدیرعاملی در هیات مدیره مطرح نبود اما موضوع تأیید صلاحیت از سوی هیات مدیره و وزارت ورزش مورد بررسی قرار گرفت که پروسه زمانی هم لازم دارد. موضوعاتی از قبیل دو بازیکن پرسپولیس و نامه شان به کمیته انضباطی ، بدهی های باشگاه پرسپولیس، مشکلات تیم های پایه و شروع رقابت های لیگ و برنامه های باشگاه پرسپولیس در این جلسه نیز مطرح شد.

زادمهر درباره وضعیت تیم پرسپولیس و فصل نقل و انتقالات گفت: به نظر من نفراتی که جذب کرده ایم بسیار خوب و مناسب هستند و فکر می کنم بتوانیم امسال با شرایط خوب رقابت ها را آغاز کنیم. در نقاطی که ضعف بازیکن داشتیم بازیکنان خوبی را طبق نظر شخص سرمربی تیم جذب کردیم تا بتوانیم امسال با گرفتن جام قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)