پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت که با کسب این پیروزی مقابل لخویا به آرامش رسیدیم.

محمد زادمهر درباره پیروزی تیم پرسپولیس برابر لخویای قطر، اظهار کرد: من می‌خواهم از همه پیشکسوتان و همین طور هوادارانی که در روزهای سخت در کنار ما بودند تشکر کنم. این دوستان از ما حمایت کردند و در روزهای سخت در کنار ما بودند و من از همه آنها تشکر می‌کنم. درست است که بعضی‌ها انتقاداتی را مطرح می‌کنند اما ما همه یک خانواده‌ هستیم. آن چیزی که روز گذشته نمایان شد شعار معروف "پرسپولیس اول بشی و آخر بشی دوستت داریم" بود. همه این پیشکسوتان و هواداران این شعار را در عمل نشان دادند.

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل لخویا یک بازی هوشمندانه و منطقی ارائه کرد. تمام بازیکنان در بهترین وضعیت خود بودند. امید عالیشاه، مهدی طارمی و همین طور بابک حاتمی بهترین عملکرد را داشتند. ما در چند بازی است که این گونه بازی زیبا بازی می‌کنیم اما متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. در فوتبال شانس هم دخیل است. روز گذشته هم فوتبال زیبایی بازی کردیم و هم خو‌شبختا‌نه توپهایمان به گل تبدیل شد. این پیروزی حاصل همبستگی بود که میان پرسپولیسی‌ها ایجاد شده بود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس روز گذشته (سه‌شنبه) یک بازی تهاجمی را ارائه داد و نشان داد که مقابل هر تیمی می‌تواند این گونه بازی کند. بازیکنان لخویا فقط روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بودند و می‌خواستند روی این ضد حملات دروازه پرسپولیس را باز کنند. نباید زحمات حمید درخشان را فراموش کنیم. او کیفیت فنی تیم را بالا برده است و مطمئنم که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. ما به کسب این پیروزی احتیاج داشتیم و این پیروزی باعث شد روند صعودی پرسپولیس آغاز شود.

او در ادامه به صحبت‌های علی دایی در روز بازی پرسپولیس مقابل لخویا اشاره کرد و گفت: این نشان می‌دهد که همه ما پرسپولیسی هستیم و اگر اختلافی هم وجود دارد درون خانواده‌ پرسپولیس است. من از ایشان هم تشکر می‌کنم که در روز بازی از پرسپولیس حمایت کردند. حضور پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی نشان داد که همه دوست دارند در هر شرایطی پرسپولیس پیروز شود. روز گذشته جوانان پرسپولیس گل کاشتند و بهترین عملکرد را نشان دادند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تیم ما روز به روز و بازی به بازی بهتر می‌شود و مطمئنم که این تیم می‌تواند چنین نمایشی را در تاشکند ارائه دهد. اگر همین گونه ادامه دهیم به ناکامی‌های گذشته پایان می‌دهیم و می‌توانیم دل هواداران را شاد کنیم. پیروزی که روز گذشته کسب شد باعث شده آرامش نسبی در تیم و همین طور میان هواداران حاکم شود. ما نمی‌توانیم با یک پیروزی همه چیز را فراموش کنیم، بلکه باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا به این موفقیت‌ها ادامه دهیم. امیدوارم که این پیروزی‌ها در دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان هم ادامه داشته باشد و پرسپولیس نتایج درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)