اميدوارم پرسپوليس موفق شود
مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: در انتخاب سرمربي به وظيفه‌مان عمل كرديم و كاري به اختلاف دايي و كاشاني نداشتيم.

 

محمد زادمهر پس از انتخاب حميد استيلي به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دليل تصميم دايي خبري ندارم و من هم بامداد امروز از اين موضوع اطلاع پيدا كردم. در هر حال فصل نقل و انتقالات نزديك است و بايد زودتر كار يارگيري آغاز شود تا مانند سال گذشته زمان را از دست ندهيم.

 

وي ادامه داد: وظيفه ما اين بود كه سه گزينه اول، دوم و سوم را براي سرمربيگري پرسپوليس انتخاب كنيم كه اين كار را انجام داديم. هر سه نفر براي ما محترم بودند و من به شخصه با هر سه نفر آنها كار كرده بودم البته شايد پرسپوليسي‌هاي ديگري هم بودند كه مي‌توانستند با دادن برنامه‌هايشان به اين تيم كمك كند اما ما كار سه نفر را مورد بررسي قرار داده و از بين اين سه گزينه، طبق اولويت يك نفر را انتخاب كرديم.

 

زادمهر در پاسخ به اين سؤال كه اگر كميته فني از اختلافات دايي با كاشاني باخبر بود، چرا تصميم به انتخاب دايي در وهله اول گرفت، گفت: در مورد اين انتخاب ما به وظيفه خودمان عمل كرديم و كاري به اين مسائل نداشتيم. از نظر كميته فني، دايي گزينه اول بود و ما به وي راي داديم.

 

وي درباره مصاحبه حميد درخشان كه گفته بود كميته فني يك رأي فرماليته را صادر كرد گفت: شايد وي تحت فشار و استرس اين مصاحبه را انجام داده است. او هم برنامه كاملي داشت و اگر انتخاب نشد، شايد به دلايل ديگري مربوط ‌شود و شايد هم انتخاب ما سليقه‌اي بوده است. درخشان مربي توانايي است ضمن اينكه همه ما از يك خانواده هستيم و بايد به همديگر كمك كنيم تا تيمي قدرتمند براي فصل آينده ليگ برتر بسته شود.

 

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه اين سه گزينه تنها درصدهايي با هم اختلاف داشتند افزود: در حال حاضر بايد به موفقيت‌هاي پرسپوليس فكر كنيم. نزديك به 25 ساعت در باشگاه مشورت انجام داديم و چون مي‌دانستيم هواداران تيم دغدغه انتخاب سرمربي را دارند سعي كرديم در اين مورد كمترين اشتباه را انجام دهيم و مسائل ديگر به ما ربطي ندارد.

 

زادمهر در پاسخ به اين سؤال كه آيا از سوي كميته فني بازيكنان فصل آينده پرسپوليس صحبت شده است، گفت:كميته فني مسئول قرارداد بستن با بازيكنان نيست. اگر هم باشد، اين كار در شان من نيست. هيچ زماني اين كار را نكردم و وارد اين مسائل نشدم. فضاي فوتبال را مي‌شناسم اما آرامش خودم را بيشتر از هر چيري ديگري دوست دارم. كميته فني فقط در مورد مسائل فني صحبت مي‌كند و مسائل ديگر به اين كميته ارتباط ندارد.

 

زادمهر در پاسخ به اين سؤال كه استيلي چه زماني كارش را با پرسپوليس آغاز مي‌كند،‌ گفت: طبق برنامه‌اي كه به باشگاه اعلام كرده در اين مورد تصميم‌گيري خواهيم كرد.

 

وي در مورد اينكه آيا كار دايي با پرسپوليس به اتمام رسيد، تاكيد كرد: خوشحال مي‌شديم كه دايي باشد اما اميدوارم شرايط طوري باشد كه با موفقيت جلو برويم چرا كه هدف اين است كه پرسپوليس موفق باشد. بايد گزينه سرمربيگري را انتخاب مي‌كرديم كه ابتدا اين گزينه دايي بود. پس اميدوارم چه او باشد و چه نباشد بتوانيم در فصل آينده موفق عمل كنيم. پرسپوليس پتانسيل موفق شدن را دارد و در صورتي كه حمايت شود، مطمئنا اين امر محقق خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)